Praga V3S ŠA je určené ako pracovňa a čiastočne odpočinková miestnosť veliteľa, má prípravu pre realizáciu spojenia v diaľkovej a miestnej telefónnej sieti. Vozidlo umožňuje vykonanie základnej osobnej hygieny obsluhy. Skriňová nadstavba je umiestnená na podvozku terénneho automobilu Praga V3S, k bočnej stene je skriňovej karosérie sa pristavuje stanový prístrešok.
V praxi je sa možné stretnúť s rôzne vybavenými vozidlami, v závisloti na veliteľskom stupni pre ktorý boli určené a schopnosti príslušných útvarových dielní vykonať ďalšie úpravy podľa vôle jednotlivých veliteľov. V súčasnosti sú v OS SR dve základné modifikácie (o ktorých viem) - P-V3S ŠA - vyšší typ vybavenia a P-V3S ŠA - nižší typ vybavenia.
Zdroj: archív autora
V praxi je sa možné stretnúť s rôzne vybavenými vozidlami, v závisloti na veliteľskom stupni pre ktorý boli určené a schopnosti príslušných útvarových dielní vykonať ďalšie úpravy podľa vôle jednotlivých veliteľov. V súčasnosti sú v OS SR dve základné modifikácie (o ktorých viem) - P-V3S ŠA - vyšší typ vybavenia a P-V3S ŠA - nižší typ vybavenia.
Zdroj: archív autora
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-SA-stabny-automobil-t73956#262364Verze : 0
buko1
MOD
Na foto vnitřní vybavení V3S štábní varianty - ve standardu umyvadlo z keramiky a obložení dřevem... Asi pro výšší stupeň velení.
Vše původní.
Beteer

Vše původní.
Beteer
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-SA-stabny-automobil-t73956#150911Verze : 0
Ještě celkový pohled. Kamínka jsou na původním místě vlevo za dveřmi.
Beteer
Beteer
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-SA-stabny-automobil-t73956#150912Verze : 0
Našel jsem ještě nějaké foto .
Beteer
Beteer
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-SA-stabny-automobil-t73956#151045Verze : 0
P-V3S ŠA - vyšší typ vybavenia v súčasných OS SR...
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-SA-stabny-automobil-t73956#262418Verze : 0
buko1
MOD
Trojica štábakov (nižší typ vybavenia), spolu so stanovým prístreľkom, súčasné OS SR..
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-SA-stabny-automobil-t73956#262419Verze : 0
buko1
MOD
Štábny terénny automobil na podvozku Praga V3S so skriňovou karosériou je určený pre štáby útvarov a zväzkov, k čomu je upravené vnútorné zariadenie vozidla. Karoséria má v prednej časti kabínu radistu vybavenú rádiostanicou, ostatná časť je pracovný priestor pre veliteľa. Pracovný priestor je možné podľa potreby upraviť na pracovňu, pre prepravu osôb alebo spálňu, prípadne možno tieto alternatívy ešte kombinovať.
Karoséria
Karoséria je skriňová, celouzavretá, zmiešanej konštrukcie ( drevo - kov ). Konštrukcia je väčšej časti kovová.
Rošt karosérie
Rošt je konštruovaný tak, aby celá skriňová karoséria tvorila samonosný celok, nezávislý na značnom krútení rámu podvozku.
Podlaha
Je zhotovená z měkkého dreva, hrúbky 22 mm, priskrutkovaného do roštu. Zo spodnej strany je napustená karbolinom proti prijímaniu vlhkosti.
Dvere
V zadnej stene karosérie sú umiestnené dvojkrídlové dvere, 1250 mm široké a 1600 mm vysoké. Dvere sú celoplechové, lisované, uzamykatelné.
Okná
Sú jednotné, rozmerov 500x500 mm, zasklené bezpečnostním sklom. Na ľavej strane sú tri spúšťacie okná, na pravej strane dve. Vo dverách a na prednej stene karosérie sú okná pevné.
Z vonkajšej strany sú všetky okná chránené plechovými okenicemi, ktoré sú po okrajích vybavené gumovým těsněním.
Oplechovanie
Z vonkajšej strany je karoséria oplechovaná v dolnej časti plechom hrúbky 0,9 mm, na streche je plech 0,8 mm.
Vnútrajšok karosérie je obložený drevofíbrom.
Všetky steny karosérie a strecha sú vyložené tepelnou izoláciou „ Wellit“.
Po oboch stranách karosérie pod odkvapovou lištou sú v prelisovaných lôžkach zamontované háčky pre pripevnenie stanu.
Pracovný priestor
Po oboch stranách karosérie sú namontované špeciálne upravené sedadlá, ktoré je možné podľa potreby premeniť niekoľkými spôsobmi.
Na prednej stene je namontovaný sklápací stôl, vzadu po pravej strane vedľa dverí, je drevená päťdielna skriňa. V hornej časti skrine sú záchyty s remeňom pre uloženie písacieho stroja. V spodnej časti skrine je plechový zásobník paliva.
Vzadu, po ľavej strane vedľa dverí, je pripevnená piecka na pevné palivá, ktorá sa obsluhuje zvonku. Okolo piecky je ochranný kryt.
Medzi pieckou a pozdĺžnym sedadlom je odnímatelný stolík s odklápacou doskou, pod ktorou je umývadlo.
Vetranie
Samočinné vetranie je umožnené otvormi po oboch stranách karosérie v jej zadnej časti. Elektrické vetranie je umiestnené na prednej stene pracovného priestoru.
Vykurovanie :
- od motoru,
- pieckou na pevné palivá,
- elektrickým prúdom – dve telesá 220 V o celkovom príkone 2800 W -. ( od roku 1958 nie sú el. vykurovacie telesá inštalované).
Osvetlenie
K osvetleniu možno použiť prúd o napätí 12 V alebo 220 V.
Vnútorná úprava automobilu
Preprava osôb
Po oboch stranách karosérie sú zriadené pozdĺžne sedadlá, 2 m dlhé a 49 cm široké, pre 4 osoby. Celkom je možné prepravovat 12 osôb ( núdzovo 14).
Pracovňa :
a- 1 jednodielny stôl ( 2080x680 mm ) a pozdĺžne sedadlo pre 4 osoby,
b- 2 jednodielne stoly po oboch stranách, ulička v strede,
c- 1 dvojdielny stôl ( 2080x980 mm ) na jednej strane a sedadlo na druhej strane,
d- Núdzový 1 dvojdielny stôl na jednej strane a jednodielny stôl na druhej strane, ulička v strede.
Spálňa
Spálňu je možné upraviť pre 6 lôžok, z toho 4 na podlahe a 2 visuté. Lôžka vzniknú sklopením sedadel. Visuté zavesením sedadla retiazkami k stropu.
Stanový prístrešok
Ukladá sa vo vozidle v plátennom vaku. Stan je možné postaviť z ktorejkoľvek bočnej strany vozidla.
Hlavné technické údaje :
Podvozok : Praga V3S
TTD vozidlá sú zhodné s automobilom P V3S.
Rozmery vozidla / karosérie v mm:
Dĺžka : 7150 / 4660
Šírka : 2320 / 2320
Výška : 3060 / 2120
Hmotnosť v kg : 6940 ( karoséria 2200 )
Zdroj : Aut-24-4 Štábny terénny automobil 3t Praga V3S Popis, obsluha, udržovanie – predpis ČSĽA, Praha, 1958
Štábny automobil P V3S.
Rozmerový náčrt.
Stanový prístrešok.
Karoséria
Karoséria je skriňová, celouzavretá, zmiešanej konštrukcie ( drevo - kov ). Konštrukcia je väčšej časti kovová.
Rošt karosérie
Rošt je konštruovaný tak, aby celá skriňová karoséria tvorila samonosný celok, nezávislý na značnom krútení rámu podvozku.
Podlaha
Je zhotovená z měkkého dreva, hrúbky 22 mm, priskrutkovaného do roštu. Zo spodnej strany je napustená karbolinom proti prijímaniu vlhkosti.
Dvere
V zadnej stene karosérie sú umiestnené dvojkrídlové dvere, 1250 mm široké a 1600 mm vysoké. Dvere sú celoplechové, lisované, uzamykatelné.
Okná
Sú jednotné, rozmerov 500x500 mm, zasklené bezpečnostním sklom. Na ľavej strane sú tri spúšťacie okná, na pravej strane dve. Vo dverách a na prednej stene karosérie sú okná pevné.
Z vonkajšej strany sú všetky okná chránené plechovými okenicemi, ktoré sú po okrajích vybavené gumovým těsněním.
Oplechovanie
Z vonkajšej strany je karoséria oplechovaná v dolnej časti plechom hrúbky 0,9 mm, na streche je plech 0,8 mm.
Vnútrajšok karosérie je obložený drevofíbrom.
Všetky steny karosérie a strecha sú vyložené tepelnou izoláciou „ Wellit“.
Po oboch stranách karosérie pod odkvapovou lištou sú v prelisovaných lôžkach zamontované háčky pre pripevnenie stanu.
Pracovný priestor
Po oboch stranách karosérie sú namontované špeciálne upravené sedadlá, ktoré je možné podľa potreby premeniť niekoľkými spôsobmi.
Na prednej stene je namontovaný sklápací stôl, vzadu po pravej strane vedľa dverí, je drevená päťdielna skriňa. V hornej časti skrine sú záchyty s remeňom pre uloženie písacieho stroja. V spodnej časti skrine je plechový zásobník paliva.
Vzadu, po ľavej strane vedľa dverí, je pripevnená piecka na pevné palivá, ktorá sa obsluhuje zvonku. Okolo piecky je ochranný kryt.
Medzi pieckou a pozdĺžnym sedadlom je odnímatelný stolík s odklápacou doskou, pod ktorou je umývadlo.
Vetranie
Samočinné vetranie je umožnené otvormi po oboch stranách karosérie v jej zadnej časti. Elektrické vetranie je umiestnené na prednej stene pracovného priestoru.
Vykurovanie :
- od motoru,
- pieckou na pevné palivá,
- elektrickým prúdom – dve telesá 220 V o celkovom príkone 2800 W -. ( od roku 1958 nie sú el. vykurovacie telesá inštalované).
Osvetlenie
K osvetleniu možno použiť prúd o napätí 12 V alebo 220 V.
Vnútorná úprava automobilu
Preprava osôb
Po oboch stranách karosérie sú zriadené pozdĺžne sedadlá, 2 m dlhé a 49 cm široké, pre 4 osoby. Celkom je možné prepravovat 12 osôb ( núdzovo 14).
Pracovňa :
a- 1 jednodielny stôl ( 2080x680 mm ) a pozdĺžne sedadlo pre 4 osoby,
b- 2 jednodielne stoly po oboch stranách, ulička v strede,
c- 1 dvojdielny stôl ( 2080x980 mm ) na jednej strane a sedadlo na druhej strane,
d- Núdzový 1 dvojdielny stôl na jednej strane a jednodielny stôl na druhej strane, ulička v strede.
Spálňa
Spálňu je možné upraviť pre 6 lôžok, z toho 4 na podlahe a 2 visuté. Lôžka vzniknú sklopením sedadel. Visuté zavesením sedadla retiazkami k stropu.
Stanový prístrešok
Ukladá sa vo vozidle v plátennom vaku. Stan je možné postaviť z ktorejkoľvek bočnej strany vozidla.
Hlavné technické údaje :
Podvozok : Praga V3S
TTD vozidlá sú zhodné s automobilom P V3S.
Rozmery vozidla / karosérie v mm:
Dĺžka : 7150 / 4660
Šírka : 2320 / 2320
Výška : 3060 / 2120
Hmotnosť v kg : 6940 ( karoséria 2200 )
Zdroj : Aut-24-4 Štábny terénny automobil 3t Praga V3S Popis, obsluha, udržovanie – predpis ČSĽA, Praha, 1958
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Štábny automobil P V3S.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Rozmerový náčrt.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Stanový prístrešok.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-SA-stabny-automobil-t73956#362199Verze : 1
Vnútorné vybavenie skriňovej karosérie -pracovňa.
Zdroj : Aut-24-4 Štábny terénny automobil 3t Praga V3S Popis, obsluha, udržovanie – predpis ČSĽA, Praha, 1958
Typ a.
Typ b.
Typ c.
Typ d.
Sklopný stôl.
Otočná stolička.
Skriňa na spisy.
Umiestnenie písacieho stroja.
Dorozumievacie zariadenie.
Kabína radistu.
Zdroj : Aut-24-4 Štábny terénny automobil 3t Praga V3S Popis, obsluha, udržovanie – predpis ČSĽA, Praha, 1958
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Typ a.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Typ b.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Typ c.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Typ d.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Sklopný stôl.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Otočná stolička.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Skriňa na spisy.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Umiestnenie písacieho stroja.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Dorozumievacie zariadenie.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Kabína radistu.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-SA-stabny-automobil-t73956#362200Verze : 0
Ďalšie možnosti úpravy interiéru karosérie.
Zdroj : Aut-24-4 Štábny terénny automobil 3t Praga V3S Popis, obsluha, udržovanie – predpis ČSĽA, Praha, 1958
Spálňa.
Spálňa - 6 lôžok.
Úprava na prepravu osôb - autobus.
Zdroj : Aut-24-4 Štábny terénny automobil 3t Praga V3S Popis, obsluha, udržovanie – predpis ČSĽA, Praha, 1958
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Spálňa.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Spálňa - 6 lôžok.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Úprava na prepravu osôb - autobus.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-SA-stabny-automobil-t73956#362201Verze : 1
Štábny automobil P V3S ŠA s maskovacím náterom z výzbroje AČR.
Zdroj : Z archívu Radima JANKÁSKA ( foto uverejnené s jeho súhlasom ).
" Štábák" AČR.
Interiér.
Interiér II.
Interiér III.
Interiér IV.
Zdroj : Z archívu Radima JANKÁSKA ( foto uverejnené s jeho súhlasom ).
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
" Štábák" AČR.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Interiér.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Interiér II.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Interiér III.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Interiér IV.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-SA-stabny-automobil-t73956#372880Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.