Název: Name: | Avia BH-11E | |
Originální název: Original Name: | Avia BH-11E | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1925-DD.MM.1925 Avia, Miloš Bondy a spol., továrna na letadla, Praha-Holešovice / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1925-DD.MM.1925 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 (konverze BH-9) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 + 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | ? m | |
Délka: Length: | ? m | |
Výška: Height: | ? m | |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Walter NZ-60 o výkonu 44 kW/60 k Vrtule dřevěná dvoulistá | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 154 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Konstruktér: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn Jednomotorový dvoumístný celodřevěný vzpěrový dolnoplošník s pevným podvozkem a ostruhou. Typ vznikl úpravou BH-9 L-BONH pro závod Coppa d'Italia, ročník 1925. Na upravené BH-9 získal tovární pilot Avie Fritsche celkem 1615 bodů a stal se vítězem tohoto ročníku. Zajímavostí bylo dosáhnutí minimální rychlosti 67,5km/h bez použití přistávacích klapek nebo slotů. | |
Zdroje: Sources: | V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968 www.flightglobal.com |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Avia BH-11E |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-11E-t72404#256130Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.