Název: Name: | Škoda Š-I-D | |
Originální název: Original Name: | Škoda Š-I-D | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1936-DD.MM.1937 Akciová společnost dříve Škodovy závody, Plzeň / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.MM.1937 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 8 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 4800 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 3700 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 1950 1) / 1975 2) mm | |
Celková výška: Overall Height: | 1760 1) / 1755 2) mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 280 mm | |
Pancéřování: Armour: | 5-22 mm | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Škoda Flat Six (zážihový vzduchom chladený 6-valec objemu 3990 cm3 | |
Výkon: Power: | 44,2 kW při 2500 ot/min | |
Převodové ústrojí: Transmission: | 3+R | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 41 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 250 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 27 ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | 1,3 m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,5 m | |
Brodivost: Fording Depth: | 0,5 m | |
Výzbroj: Armament: | ||
Hlavní: Main: | kanón Škoda A3 kalibru 37,2 mm (42 nábojov) | |
Vedlejší: Secondary: | guľomet ZB vz.30 J (1000 nábojov) | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Vladimír Francev, Charles K. Kliment - Československá obrněná vozidla 1918-1948, vydavateľstvo ARES, II. vydanie, Praha 2004, ISBN 80-86158-40-3 Ivo Pejčoch, Oldřich Pejs - Obrněná technika 5, Střední Evropa 1919-1945 I.část, vydavateľstvo ARES, Praha 2005, ISBN 80-86158-32-2 |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Skoda-S-I-D-t71735#512375Verze : 0
brano
MOD
Projekt tohoto delového tančíka vznikol na požiadavku juhoslovanskej kráľovskej armády. Ich predstavy takmer naplnil typ Š-I-d, no juhoslovanskí predstavitelia predložili návrhy niekoľkých úprav tejto konštrukcie a ich predstavy boli v prvej polovici roku 1936 naplnené novým projektom malého delového pásového vozidla označovaného ako Š-I-D (neskôr bolo firemné označenie písmenom "D" rezervované pre stroje so vznetovými motormi (D - diesel)). Firma následne podpísala s juhoslovanskými armádnymi predstaviteľmi zmluvu na výrobu 8 ks tohoto tančíka.
Úpravy pôvodného Š-I-d spočívali v predĺžení platformy a pridaním jedného pojazdového kolesa a podpornej kladky, zväčšením hrúbky pancierovania i vo výmene motora za výkonnejší typ. Na platformu bola namontovaná jednoduchá krabicová nadstavba vytvorená z 5 - 22 mm pancierových plátov. Tie boli spájané nitovaním. Dvojčlenná posádka mala na boj k dispozícii upravený protitankový kanón Škoda A3 (A3J) kalibru 37,2 mm (odmer po 15° na obe strany) a ľahký guľomet ZB vz. 30J kalibru 7,92 mm. Na streche nadstavby boli dva vstupné otvory, z nich jeden na ľavej strane bol opatrený pozorovacou vežičkou. Dokončené tančíky boli odoslané k zákazníkovi v 8/1937, ktorý ich zaradil do výzbroje Jazdeckej školy v Zemune pod označením Brzi borna kola T-32. Stroje boli určené k boju i prieskumu, no v mierových časoch slúžili k intenzívnemu výcviku nových tankistov.
Prvou bojovou akciou tančíkov bola ich nasadenie pri puči v 27.03.1941 proti pronemecky orientovanej vláde Dragiša Cvetkovića. Po napadnutí Juhoslávie nemeckými vojskami boli štyri tančíky použité v obranných bojoch južne od Belehradu. Jednotka s týmito tančíkmi mala za úlohu obrániť letisko a okolie Belehradu. Následne mali byť 10.4.1941 vyslané smerom na Niš, kde sa mali postaviť nemeckým jednotkám postupujúcim z Bulharska. Z tohoto zámeru však bolo kvôli nemožnosti rýchleho presunu upustené a jednotka bola odoslaná na smer Mladenovac - Topola. V Mladenovaci dotankovali palivo, no nedostali protitankovú muníciu. Boli rozostavené na križovatkách Mladenovac - Topola a Mladenovac - Arandjelovac. 11.4.1941 sa sústredili na obranu cesty Topola - Mladenovac. V chaose bojov boli posádky vozidiel zaskočené nemeckými jednotkami, ktoré obsadzovali Topole. Tá ich eliminovala guľometnou paľbou, preživších Nemci zajali.
Zvyšné štyri stroje stáli neschopné bojového nasadenia v dielňach jazdeckej školy v Zemune. Napriek krátkemu bojovému nasadeniu boli stroje hodnotené ako úspešné a schopné viesť účinný boj. Ukoristené stroje boli nemeckými jednotkami odoslané k rekonštrukcii do Škodovky Plzeň a následne boli pod označeniami Pz. Kpfw. SId-732 (j) (Pz. Kpfw. SID-732 (j) ???), Pz. Kpfw. T32-732 (j), alebo Pz. Kpfw. 732 (j) používané vo Waffen SS pravdepodobne ako školné stroje.
Ivo Pejčoch, Oldřich Pejs - Obrněná technika 5, Střední Evropa 1919-1945 I.část, vydavateľstvo ARES, Praha 2004, ISBN 80-86158-32-2
Úpravy pôvodného Š-I-d spočívali v predĺžení platformy a pridaním jedného pojazdového kolesa a podpornej kladky, zväčšením hrúbky pancierovania i vo výmene motora za výkonnejší typ. Na platformu bola namontovaná jednoduchá krabicová nadstavba vytvorená z 5 - 22 mm pancierových plátov. Tie boli spájané nitovaním. Dvojčlenná posádka mala na boj k dispozícii upravený protitankový kanón Škoda A3 (A3J) kalibru 37,2 mm (odmer po 15° na obe strany) a ľahký guľomet ZB vz. 30J kalibru 7,92 mm. Na streche nadstavby boli dva vstupné otvory, z nich jeden na ľavej strane bol opatrený pozorovacou vežičkou. Dokončené tančíky boli odoslané k zákazníkovi v 8/1937, ktorý ich zaradil do výzbroje Jazdeckej školy v Zemune pod označením Brzi borna kola T-32. Stroje boli určené k boju i prieskumu, no v mierových časoch slúžili k intenzívnemu výcviku nových tankistov.
Prvou bojovou akciou tančíkov bola ich nasadenie pri puči v 27.03.1941 proti pronemecky orientovanej vláde Dragiša Cvetkovića. Po napadnutí Juhoslávie nemeckými vojskami boli štyri tančíky použité v obranných bojoch južne od Belehradu. Jednotka s týmito tančíkmi mala za úlohu obrániť letisko a okolie Belehradu. Následne mali byť 10.4.1941 vyslané smerom na Niš, kde sa mali postaviť nemeckým jednotkám postupujúcim z Bulharska. Z tohoto zámeru však bolo kvôli nemožnosti rýchleho presunu upustené a jednotka bola odoslaná na smer Mladenovac - Topola. V Mladenovaci dotankovali palivo, no nedostali protitankovú muníciu. Boli rozostavené na križovatkách Mladenovac - Topola a Mladenovac - Arandjelovac. 11.4.1941 sa sústredili na obranu cesty Topola - Mladenovac. V chaose bojov boli posádky vozidiel zaskočené nemeckými jednotkami, ktoré obsadzovali Topole. Tá ich eliminovala guľometnou paľbou, preživších Nemci zajali.
Zvyšné štyri stroje stáli neschopné bojového nasadenia v dielňach jazdeckej školy v Zemune. Napriek krátkemu bojovému nasadeniu boli stroje hodnotené ako úspešné a schopné viesť účinný boj. Ukoristené stroje boli nemeckými jednotkami odoslané k rekonštrukcii do Škodovky Plzeň a následne boli pod označeniami Pz. Kpfw. SId-732 (j) (Pz. Kpfw. SID-732 (j) ???), Pz. Kpfw. T32-732 (j), alebo Pz. Kpfw. 732 (j) používané vo Waffen SS pravdepodobne ako školné stroje.
Ivo Pejčoch, Oldřich Pejs - Obrněná technika 5, Střední Evropa 1919-1945 I.část, vydavateľstvo ARES, Praha 2004, ISBN 80-86158-32-2
Vladimír Francev, Charles K. Kliment - Československá obrněná vozidla 1918-1948, vydavateľstvo ARES, II. vydanie, Praha 2004, ISBN 80-86158-40-3
https://www.ebay.de
www.ioh.pl
www.ioh.pl
www.paluba.info
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Skoda-S-I-D-t71735#252715Verze : 13
brano
MOD
Reklama
Škoda Š-I-D, později tank T-32, později Beute Pz. Kpfw. 732 (j).
Foto via Fronta.cz - výkres z prospektu Akciové společnosti, dříve Škodovy závody v Plzni.
Škodovy závody, výkres č. Zb5600P z roku 1937.
Foto via Fronta.cz - výkres z prospektu Akciové společnosti, dříve Škodovy závody v Plzni.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Škodovy závody, výkres č. Zb5600P z roku 1937.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Skoda-S-I-D-t71735#341047Verze : 0
Jiří Tintěra
MOD
https://www.youtube.com/watch?v=7xlE8dRWH3o
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Skoda-S-I-D-t71735#415393Verze : 3
brano
MOD
Pravdepodobne okamžite po ukoristení boli niektoré zachované vozidlá pretreté nemeckou šedou kamuflážou a niektoré obdržali i nemecké trámové kríže. Pravdepodobne poslúžili v štábnych jednotkách 11. Panzer-Division. V zdroji uvedenom nižšie prebehla zaujímavá diskusia rozkrývajúca osudy jednotlivých vozidiel.
https://www.paluba.info/smf/index.php?topic=5965.0
Na zhromaždisku ukoristenej techniky
Pravdepodobne pred policajnou stanicou v Topole
Namaľovaný nápis (meno) "Ella"
Podľa diskusie v zdroji by to mala byť Škodovka v Belehrade
"Belehradská" T-32 (viď. identické poškodenie hnacieho kolesa) už v nemeckom testovacom stredisku Kummersdorf. Na boku nadstavby má registračné číslo WaPrüf. Ako som vypozoroval testovaná ukoristená technika mala registračné číslo v odĺžniku. Nemecká technika mala pridelené "WaPrüf číslo" v krúžku.
https://www.paluba.info/smf/index.php?topic=5965.0
www.ebay.de
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Na zhromaždisku ukoristenej techniky
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pravdepodobne pred policajnou stanicou v Topole
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Namaľovaný nápis (meno) "Ella"
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Podľa diskusie v zdroji by to mala byť Škodovka v Belehrade
Období | - |
Typ stroje | CZK - Škoda Š-I-D |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
"Belehradská" T-32 (viď. identické poškodenie hnacieho kolesa) už v nemeckom testovacom stredisku Kummersdorf. Na boku nadstavby má registračné číslo WaPrüf. Ako som vypozoroval testovaná ukoristená technika mala registračné číslo v odĺžniku. Nemecká technika mala pridelené "WaPrüf číslo" v krúžku.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Skoda-S-I-D-t71735#723258Verze : 4
brano
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.