Polský tank 7TP - verze
VAU - 33 ( tovární označení PZInž-120 )
- prototyp tanku 7TP, vyrobeny 2 ks, prošly náročnými zkouškami, vykazovaly drobné závady.
- hlavní výhrady byly k nedostatečnému chlazení motoru. Dále byly uváděny drobné závady v
elektroinstalaci a potíže se vstřikovacím čerpadlem.
7TP - dvouvěžový
- sériové dvouvěžové provedení
- byl plánován jako přechodový model, protože ještě nebylo rozhodnuto o kanónu pro jednu velkou
věž vyzbrojenou kanónem a spřaženým kulometem.
7TP - jednověžový
- sériové jednověžové provedení
- oproti předchozímu modelu je vybaven jednou věží vyzbrojenou kanónem Bofors ráže 37 mm
C7P - tahač na podvozku tanku 7TP
- vyráběn na základě požadavku armády, využíval podvozkové skupiny sériově vyráběného tanku 7TP
- sloužil jako dělostřelecký tahač, vyprošťovací tahač u tankových útvaru a také mohl provádět ženijní práce
Zdroje :
- Ivo Pejčoch, Oldřich Pejs – Obrněná technika 5, Ares 2004, ISBN 80-86158-32-2
- HPM 9 a 10 / 2001
VAU - 33 ( tovární označení PZInž-120 )
- prototyp tanku 7TP, vyrobeny 2 ks, prošly náročnými zkouškami, vykazovaly drobné závady.
- hlavní výhrady byly k nedostatečnému chlazení motoru. Dále byly uváděny drobné závady v
elektroinstalaci a potíže se vstřikovacím čerpadlem.
7TP - dvouvěžový
- sériové dvouvěžové provedení
- byl plánován jako přechodový model, protože ještě nebylo rozhodnuto o kanónu pro jednu velkou
věž vyzbrojenou kanónem a spřaženým kulometem.
7TP - jednověžový
- sériové jednověžové provedení
- oproti předchozímu modelu je vybaven jednou věží vyzbrojenou kanónem Bofors ráže 37 mm
C7P - tahač na podvozku tanku 7TP
- vyráběn na základě požadavku armády, využíval podvozkové skupiny sériově vyráběného tanku 7TP
- sloužil jako dělostřelecký tahač, vyprošťovací tahač u tankových útvaru a také mohl provádět ženijní práce
Zdroje :
- Ivo Pejčoch, Oldřich Pejs – Obrněná technika 5, Ares 2004, ISBN 80-86158-32-2
- HPM 9 a 10 / 2001
URL : https://www.valka.cz/7TP-t71661#252351Verze : 1
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.