Main Menu
User Menu

Kjúšú J7W2 Šinden-Kai

Kyushu J7W1 Shinden-Kai / 九州 「震電改」 (J7W2)

     
Název:
Name:
Kjúšú J7W2 Šinden-Kai
Originální název:
Original Name:
局地战斗机「震電」
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
Kyushu Aircrafts Ltd., Fukuoka /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1945-DD.08.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
pouze projekt / project only
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
kachna
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3465 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4930 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
11,114 m
Délka:
Length:
9,760 m
Výška:
Height:
? m
Plocha křídla:
Wing Area:
22,50 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
240,49 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Išikawadžima-Šibaura Ne-130 proudový jednoosý motor s axiálním kompresorem a axiální turbínou o tahu 8,83 kN (900 kg)
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1 200 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
800 km/h v 10000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
450 km/h v 6000 m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
4x pevný kanón Type 5 ráže 30 mm se 60 náboji pro každý.
Pumový náklad: do 120 kg (2x 60 kg nebo 4x 30 kg).
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
震電 - Šinden-Kai - Úchvatný blesk (jap.)


Všechny údaje o výkonu jsou pouze vypočtené hodnoty.


Proudový motor byl v Japonsku vyvíjen továrnami Micubiši,
Nakadžima a Išikawadžima, všechny tyto motory měly společný základ – německý
proudový motor BMW-003, který se měl v Japonsku licenčně vyrábět, vzorové
kusy spolu s většinou výkresové dokumentace byly ztraceny při potopení ponorky.
Išikawadžima označila motor Ne-130, Nakadžima Ne-230 a Micubiši Ne-330.
Zdroje:
Sources:
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945 díl 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
Famous Airplanes of the World, Kyushu Navy Experimental Interceptor Fighter Shinden, No. 102, October 1978, Bunrin-Do Co., Ltd., Japan
https://www.combinedfleet.com/ijna/j7w.htm
https://www.samoloty.ow.pl/str381.htm
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Kjusu-J7W2-Sinden-Kai-t71273#250973Verze : 0
MOD
Trojpohledový náčrtek J7W2
Kjúšú J7W2 Šinden-Kai -


Kjúšú J7W2 Šinden-Kai -


URL : https://www.valka.cz/Kjusu-J7W2-Sinden-Kai-t71273#250983Verze : 2
MOD
Použité prameny:
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945 díl 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
William Green a Gordon Swanborough, The Complete Book of Fighters, Salamander Books Ltd; New Ed edition, rok 2001, ISBN-10: 1840652691
L+K 6/1993, Letadla 39-45
https://www.combinedfleet.com/ijna/j7w.htm
https://www.eagle.ca/~harry/aircraft/shinden/
www.airbornegrafix.com
https://www.samoloty.ow.pl/str381.htm
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Kjusu-J7W2-Sinden-Kai-t71273#250984Verze : 0
MOD