Název: Name: | Breitfeld & Daněk Blesk | Breitfeld & Daněk Blesk |
Originální název: Original Name: | Breitfeld & Daněk Blesk | |
Kategorie: Category: | řadový motor | in-line engine |
Výrobce: Producer: | Akciová společnost Strojírny, dříve Breitfeld, Daněk a spol., Praha-Karlín | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1921-DD.MM.192R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 50 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Použití: Use: | Aero A-01 Letov Š-10 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 6 | |
Hmotnost: Weight: | 205 kg | 452 lb |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | ? |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | ? mm | ? |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | ? |
Vrtání: Bore: | 120 mm | 4,72in |
Zdvih: Stroke: | 140 mm | 5,51in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 9,5 l | 579.73 cu in |
Palivo: Fuel: | ? | ? |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | karburátor | carburetor |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 4,5:1 | 4,5:1 |
Plnění válců: Mixture Charging: | atmosférické | atmospheric |
Chlazení: Cooling: | vodní | water-cooled |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 74 1) kW při 1400 ot/min | 99 1) bhp at 1400 rpm |
Poznámka: Note: | 1) Jmenovitý výkon (100 k) Výkon maximální 110 k / 81 kW při 1600 ot/min Motor vznikl z motoru Mercedes D-I. Alternativně vznikl motor Blesk T konstrukce Ing. Trnky. | 1) Nominally power output Take-off power output 108.6 bhp at 1600 rpm. |
Zdroje: Sources: | Pilát, Zdeněk. Naše letecké motory, část 4. L+K 1984 / 08. Němeček, V. Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968. |