Main Menu
User Menu

Reggiane Re.2000 C

Reggiane Re.2000 Catapultabile

     
Název:
Name:
Reggiane Re.2000 Catapultabile
Originální název:
Original Name:
Reggiane Re.2000 Catapultabile
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1941-DD.MM.1942 Reggiane Officine Meccaniche Italiane SA, Reggio Emilia /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1941-DD.MM.1942
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2 prototypy
8 (Sn. MM.8281 - MM.8288)


První vzlet:
Maiden Flight:
21.05.1941
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
jiné
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2673 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3609 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
11,000 m
Délka:
Length:
7,990 m
Výška:
Height:
3,200 m
Plocha křídla:
Wing Area:
20,40 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
176,91 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Piaggio P.XI bis RC.40, dvouhvězdicový čtrnáctiválec o výkonu 736 kW.
Vrtule trojlistá Piaggio-D'Ascanio P.1001 s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 100 mm
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1 490 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
525 km/h v 5000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
430 km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
7,75 min do 6000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
10000 m
Dolet:
Range:
1290 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm s 300 náboji na zbraň
Pumová zátěž: do 200 kg (1x 100 kg).
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Verze letounu Re.2000C představovala úpravu stíhacích letadel pro provoz na katapultech bitevních lodí. Letoun byl upraven tak, aby mohl být katapultován, byl tedy zesílen a na křídlech blízko trupu byly instalovány závěsníky pro katapult. Motor byl instalován výkonnější, dále vzrostl objem palivových nádrží, protože letoun po splnění úkolů přistával na pozemních základnách. Těchto deset přestavěných letadel bylo významnou posilou námořního letectva, které pro tento účel používalo dvouplošné Ro.43 a Ro.44. Letouny rozeznáme podle nezaklené zadní části kabiny.
Zdroje:
Sources:
Cattaneo Gianni, The Reggiane Re. 2000, Profile Publications No.123, Leatherhead, UK, rok 1966
https://home.att.net/~historyzone/Reggiane.html
www.xs4all.nl
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2000-C-t69816#245840Verze : 0
MOD
Fotografie námořních Re.2000 C
Zdroj uveden výše
Reggiane Re.2000 C -


Reggiane Re.2000 C -


URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2000-C-t69816#245864Verze : 0
MOD