Název: Name: | Fiat CR.20 | |
Originální název: Original Name: | Fiat CR.20 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1926-DD.MM.1929 SA Aeronautica d’Italia, Torino / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1926-DD.MM.1929 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 250 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 16.06.1926 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 970 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1390 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,800 m | |
Délka: Length: | 6,710 m | |
Výška: Height: | 2,790 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 25,65 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 54,19 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Fiat A.20 vodou chlazený dvanáctiválec s válci do V o vzletovém výkonu 306 kW (410 k). Vrtule dvoulistá | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 276 km/h v 1000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 240 km/h v 1500 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 13,62 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7900 m | |
Dolet: Range: | 600 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Vickers ráže 7,69 mm. | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Fiat CR.20 byl druhým typem stíhacího letounu ing. Celestina Rosatelliho, který byl sériově vyráběn (první byl Fiat CR.1). Jednalo se opět o jedenapůlplošník, který měl spodní křídlo s větším rozpětím než horní. Obvykle to bylo naopak. Konstrukce byla celodřevěná potažená plátnem. Podvozek byl tuhý neodpružený. | |
Zdroje: Sources: | www.historyofwar.org http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_C.R.20 http://www.airwar.ru/enc/fww1/cr20.html http://nibbio14.altervista.org/cr20.html www.geocities.co.jp www.aerei-italiani.net - foto archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Fiat-CR-20-t69444#244551Verze : 0
Vláďa
MOD
Fotografie Fiatu CR.20
zdroj uveden výše
zdroj uveden výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Fiat-CR-20-t69444#244552Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.