Název: Name: | Micubiši 2MT4 | |
Originální název: Original Name: | 海軍 三菱 鴻型偵察機 [2MT4] | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1925-DD.03.1925 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1924-DD.03.1925 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.03.1925 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | plováky | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1780 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 14,776 m | |
Délka: Length: | 10,656 m | |
Výška: Height: | 3,680 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 59,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Napier Lion II, kapalinou chlazený třířadý (s válci do W) dvanáctiválec o vzletovém výkonu 335 kW při 1 950 ot/min a 357,9 kW v h= 1 524 m při 2 200 ot/min. Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu o průměru 3 410 mm | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 380 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 191 km/h v 1524 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4000 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm v přídi a 1x pohyblivý zdvojený kulomet Vickers ráže 7,7 mm v zadní kabině. | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | 海軍 三菱 鴻型偵察機 [2MT4] - experimentální průzkumný hydroplán Othori | |
Zdroje: Sources: | Mark R. Peattie, Sunburst: The Rise of Japanese Naval Air Power, 1909-1941, pp 270-271, Naval Institute Press, Annapolis, 2007, ISBN-10: 1-59144-664-X www.historyofwar.org archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MT4-Otori-t67962#288427Verze : 0
Vláďa
MOD
Mitsubishi 2MT4 Ohtori
• Letoun byl továrnou Mitsubishi upraven z bombardovacího letounu Mistsubishi B1M1 Type 13, stalo se tak na základě požadavku námořního letectva, které v té době požadovalo takovou kategorii letadel.
• Mitsubishi vyrobila jeden prototyp, a přihlásila jej do soutěže. Námořní letectvo po svých dodavatelích požadovalo aby jejich letouny měly možnost montáže plováků, proto u B1M1 nešlo o zásadní rekonstrukci. Spolu s prototypem od Mitsubishi se soutěže zúčastnily Nakajima-Breguet 19A.2B a Kawasaki - Dornier Do.D.
• Námořnictvo nakonec soutěž ukončilo bez vybrání vítěze. Jednak Kaigun Koku Hombu nepřesně formulovalo termín "dlouhý dolet" a to byl problém, protože konstruktéři si jej vyložili podle námořnictva chybně a žádný letoun tak nesplnil očekávání.
• Letoun byl továrnou Mitsubishi upraven z bombardovacího letounu Mistsubishi B1M1 Type 13, stalo se tak na základě požadavku námořního letectva, které v té době požadovalo takovou kategorii letadel.
• Mitsubishi vyrobila jeden prototyp, a přihlásila jej do soutěže. Námořní letectvo po svých dodavatelích požadovalo aby jejich letouny měly možnost montáže plováků, proto u B1M1 nešlo o zásadní rekonstrukci. Spolu s prototypem od Mitsubishi se soutěže zúčastnily Nakajima-Breguet 19A.2B a Kawasaki - Dornier Do.D.
• Námořnictvo nakonec soutěž ukončilo bez vybrání vítěze. Jednak Kaigun Koku Hombu nepřesně formulovalo termín "dlouhý dolet" a to byl problém, protože konstruktéři si jej vyložili podle námořnictva chybně a žádný letoun tak nesplnil očekávání.
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MT4-Otori-t67962#239176Verze : 0
Vláďa
MOD
Trojpohledový náčrtek a baravné schéma Ohtori.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MT4-Otori-t67962#239177Verze : 0
Vláďa
MOD
Použité prameny:
Robert C. Mikesh a Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, Anapolis; rok 1990, ISBN: 1557505632
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
www.modelbud.pl
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_B1M
archiv autora
Robert C. Mikesh a Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, Anapolis; rok 1990, ISBN: 1557505632
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
www.modelbud.pl
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_B1M
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MT4-Otori-t67962#239178Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.