Název: Name: | Bristol Beaufighter Mk.IF | |
Originální název: Original Name: | Bristol Beaufighter Mk.IF | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1940-DD.MM.194R The Bristol Aeroplane Co. Ltd., Filton DD.MM.1940-DD.MM.194R The Bristol Aeroplane Co. Ltd., Weston DD.MM.1940-DD.MM.194R The Fairey Aviation Co. Ltd., Stockport | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1940-DD.MM.194R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 553: 528 Bristol 25 Fairey | |
První vzlet: Maiden Flight: | 17.07.1939 prototyp DD.03.1940 1. sériový | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 6382 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 9450 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 9525 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 17.630 m | |
Délka: Length: | 12.600 m | |
Výška: Height: | 4.820 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 46.73 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 202.226 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Bristol Hercules XI vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 1 122 kW (1 526 k) při 2 900 ot/min a plnícím tlaku 0,465 baru, bojový výkon: 1 174 kW (1 597 k) při 2 900 ot/min při plnícím tlaku tlaku 0,465 baru v h= 152 m - I. rychlost kompresoru a 1 126 kW (1 531 k) při 2 800 ot/min při tlaku 0,465 baru v h= 3 429 m - II. rychlost kompresoru (palivo 100/130 oktanů). Vrtule třílistá s konstantní rychlostí otáček typu de Havilland Hydromatic. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 2 500 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 516.6 km/h v 4816 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 437.7 km/h v 4572 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 9.4 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8077 m | |
Dolet: Range: | 1882.9 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2397.9 km | |
Výzbroj: Armament: | 4x pevný kanón Hispano Mk.II ráže 20 mm s pásovým podáváním nábojů uložených v prostoru pod trupem, každý 240 náboji a 6x pevný kulomet Browning Mk.II ráže 7.7 mm v křídlech (2x v levé polovině křídel a 4x v pravé) s 1 000 náboji pro každý. | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Moyes, Philip J. R. The Bristol Beaufighter I & II. Profile No.137, Profile Publications, Leatherhead 1966. Franks, Richard A. The Bristol Beaufighter, a Comprehensive Guide for the Modeller. SAM Publications, Bedford 2002. ISBN 0-9533465-5-2. Nowicki, Kamil. Bristol Beaufighter cz.2, Monografie Lotnicze 75. AJ-Press, Gdańsk 2003. ISBN 83-7237-120-2. Hall, Allan W. Bristol Beaufighter, Warpaint No. 1. Hall Park Books, Dunstable 1995. Barnes, C. H. Bristol Aircraft Since 1910, Putnam Aeronautical Books, London 1964. ISBN 0851778232. Thetford, Owen. Aircraft of the Royal Air Force since 1918, Putnam Aeronautical Books, London 1976. ISBN 0-37010-056-5. |
URL : https://www.valka.cz/Bristol-Beaufighter-Mk-IF-t6581#391289Verze : 0
Aubi
MOD
Beaufighter Mk.IF V8318, 252. peruť, Afrika
http://www.mts.net/~royb/112_photos_page_2.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
http://www.mts.net/~royb/112_photos_page_2.html
URL : https://www.valka.cz/Bristol-Beaufighter-Mk-IF-t6581#194013Verze : 0
Michal Rak
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.