Název: Name: | BT-7 | |
Originální název: Original Name: | БТ-7 | |
Kategorie: Category: | lehký tank | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1935-DD.MM.1940 Charkovský lokomotivní závod Kominterny, Charkov / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1935-DD.MM.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 4622 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1934 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 13900 kg | |
Délka s kanónem dopředu: Length with Gun Forward: | 5660 mm | |
Délka korby: Hull Length: | 5660 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2290 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 2420 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 400/370 mm | |
Šířka pásu: Track Width: | 260 mm | |
Měrný tlak: Ground Pressure: | 0,78/7,04 MPa | |
Pancéřování: Armour: | svařované, válcovaný plech korba - čelo - 22 mm - boky, záď - 20 (13) mm - strop - 10 mm - dno - 6-20 mm věž - čelo, boky, záď - 15 mm - strop - 10 mm | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | M-17T, vidlicový, vodou chlazený, zážehový dvanáctiválec o objemu 46 920 cm3 | |
Výkon: Power: | 368 kW při 1650 ot/min | |
Převodové ústrojí: Transmission: | mechanická převodovka 4+1, planetová suchá spojka | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 52/72 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 330/500 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 42 ° | |
Boční náklon: Side Slope: | 30 ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | 2,5 m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,75 m | |
Brodivost: Fording Depth: | 1,2 m | |
Výzbroj: Armament: | ||
Hlavní: Main: | 1x 45 mm vz.32/38 (20K, L46), až 188 nábojů ( s radiostanicí 146 ks) | |
Vedlejší: Secondary: | 1x 7,62 mm (DT) spřažený s kanonem - 2 142 nábojů některé tanky 2x 7,62 mm DT + 1x 7,62 mm P-40 | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Nádrže hlavní 650 l, přídavné 140 l 2 016 tanků s radiostanicí 71-TK-1 Hodnoty s lomítkem platí - pásy / kola | |
Zdroje: Sources: | PAVLOV, M.; ŽJOLTOV, I.; PAVLOV I.: Tanky BT, Eksprint, Moskva 2001 Tanki BT, Vojennyj Muzej, 1993, ISBN 5-94038-019-0 PEJČOCH, Ivo, PEJS, Oldřich: Obrněná technika 3, SSSR 1919-1945 I.část, ARES, Praha 2002 MAGNUSKI, Janusz:, KOLOMIJEC, Maksym: Rudý Blitzkrieg, Bonus A, Brno 1996 |
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#368654Verze : 0
cimbal
MOD
BT-7
Na koncem roku 1934 procházely náročným zkušebním programem dvě vozidla, prototypy tanků BT-7, jeden s kanonem 45 mm a druhý 76,2 mm ve svařovaných věžích s oblými tvary a kulometem v čele korby. Názor komise byl jednoznačný - nová věž je výrobně složitá a drahá, řidič nemůže zároveň řídit a obsluhovat kulomet. Kulomet řidiče odstranit, použít věže z BT-5 nebo nové z T-26.
V sériových strojích bez čelního kulometu se v inovované korbě se silnějším pancířem, která byla z většiny svařovaná se zvětšeným pracovištěm řidiče, skrýval nový motor M-17T (konstrukce BMW) a zvětšené palivové nádrže. Byla zdokonalena převodovka a hlavní spojka A.Morozovem a boční spojky prof. Zaslavským. Ze začátku výroby se používaly staré věže s kanonem 45 mm a spřaženým kulometem a rámovou anténou, ale v roce 1937 se začíná montovat nová celosvařovaná věž se stejnou silou pancíře a výzbrojí a však moderním kuželovým tvarem a prutovou anténou. Byla opatřena periskopy a větrákem, velitel a nabíječ do ní nastupovali novým typem kulatých poklopů - typ"Mickey Mouse" a mohli použít i zadní kulomet DT. Část vozidel byla vybavena i PL kulometem P-40, který byl umístěn na kruhové lafetě místo jednoho poklopu.
V roce 1938 byla modernizována mířidla, pásy a pojezdová kola. Na některé vozidla se montovaly nad kanon dva reflektory pro noční střelbu, v praxi se ale nepoužívaly, protože měly demaskující účinek. Část vozidel (BT-7M) byla již vybavena vznětovými motory V-2.
V roce 1935 byl továrně ChPZ Za zásluhy v oblasti výroby tanků udělen Leninův řád.
Vozidla BT byly koncem třicátých let druhým nejrozšířenějším tankem ozbrojených sil SSSR, převzato armádou bylo asi 8 063 ks a asi 200 ks NKVD. Sedmičky se zúčastnily všech bojových vystoupení jako jejich mladší sestry pětky (v Polsku ale v sestavách tankových sborů a brigád - BT-5 v jezdeckých).
Zdroj:
PEJČOCH, Ivo, PEJS, Oldřich: Obrněná technika 3, SSSR 1919-1945 I.část, ARES, Praha 2002
MAGNUSKI, Janusz:, KOLOMIJEC, Maksym: Rudý Blitzkrieg, Bonus A, Brno 1996
https://www.battlefield.ru/
BT-7 se starým typem věže (z BT-5)
BT-7 s novým typem věže (kuželová)
Na koncem roku 1934 procházely náročným zkušebním programem dvě vozidla, prototypy tanků BT-7, jeden s kanonem 45 mm a druhý 76,2 mm ve svařovaných věžích s oblými tvary a kulometem v čele korby. Názor komise byl jednoznačný - nová věž je výrobně složitá a drahá, řidič nemůže zároveň řídit a obsluhovat kulomet. Kulomet řidiče odstranit, použít věže z BT-5 nebo nové z T-26.
V sériových strojích bez čelního kulometu se v inovované korbě se silnějším pancířem, která byla z většiny svařovaná se zvětšeným pracovištěm řidiče, skrýval nový motor M-17T (konstrukce BMW) a zvětšené palivové nádrže. Byla zdokonalena převodovka a hlavní spojka A.Morozovem a boční spojky prof. Zaslavským. Ze začátku výroby se používaly staré věže s kanonem 45 mm a spřaženým kulometem a rámovou anténou, ale v roce 1937 se začíná montovat nová celosvařovaná věž se stejnou silou pancíře a výzbrojí a však moderním kuželovým tvarem a prutovou anténou. Byla opatřena periskopy a větrákem, velitel a nabíječ do ní nastupovali novým typem kulatých poklopů - typ"Mickey Mouse" a mohli použít i zadní kulomet DT. Část vozidel byla vybavena i PL kulometem P-40, který byl umístěn na kruhové lafetě místo jednoho poklopu.
V roce 1938 byla modernizována mířidla, pásy a pojezdová kola. Na některé vozidla se montovaly nad kanon dva reflektory pro noční střelbu, v praxi se ale nepoužívaly, protože měly demaskující účinek. Část vozidel (BT-7M) byla již vybavena vznětovými motory V-2.
V roce 1935 byl továrně ChPZ Za zásluhy v oblasti výroby tanků udělen Leninův řád.
Vozidla BT byly koncem třicátých let druhým nejrozšířenějším tankem ozbrojených sil SSSR, převzato armádou bylo asi 8 063 ks a asi 200 ks NKVD. Sedmičky se zúčastnily všech bojových vystoupení jako jejich mladší sestry pětky (v Polsku ale v sestavách tankových sborů a brigád - BT-5 v jezdeckých).
Zdroj:
PEJČOCH, Ivo, PEJS, Oldřich: Obrněná technika 3, SSSR 1919-1945 I.část, ARES, Praha 2002
MAGNUSKI, Janusz:, KOLOMIJEC, Maksym: Rudý Blitzkrieg, Bonus A, Brno 1996
https://www.battlefield.ru/
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
BT-7 se starým typem věže (z BT-5)
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
BT-7 s novým typem věže (kuželová)
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#313387Verze : 1
cimbal
MOD
Reklama
Další varianty a vývoj BT-7
Tak jako od BT-2 a BT-5 byly na základě sedmičky vyvíjeny různé konstrukce. Na korbě a motoru tanku se podařilo odstranit nedostatky předešlých typů, tak se hodil jako platforma pro speciální úpravy. BT-7A a M má svoji vlastní sekci, takže můžu začít prototypem z roku 1936, který byl vyzbrojený kulometem DK 12,7 mm (1 750 nábojů) a spřaženými 2x DT 7,62 (2 073 nábojů). Jelikož se pro něj nenašlo bojové určení, nebyl přijat.
V letech 1936-37 probíhaly zkoušky a výroba chemických (plamenometných) variant BT-7 (ChBT-7 chimičeskij bystrochodnyj tank).
Odstraněním věže a přivařením krabicovité nástavby, shora uzavřené, se dvěma kulomety DT (v čele a na boku) a jedním PL P-40 v lafetě na střeše vznikl v NATI KBT-7 (komandirskij). V nástavbě bylo místo pro dva štábní důstojníky a jednoho radisty, který se rozhodně nenudil (obsluhoval tři kulomety a tři radiostanice - RTU, 71-TK-1(3) a TASP).
Dále byly vyvíjeny bezosádkové tzv. Teletanky s výzbrojí plamenomet, kulomet a zadýmovací zařízení. Dosah radiovybavení vedoucího tanku měl být až 2 500m.
Při vývoji tanků BT byly určeny a částečně odzkoušeny hlavní požadavky na tank, který se stane jedním z nejznámějších v chmurné epizodě lidstva nazvané Druhá světová (Velká vlastenecká) válka. Byl vyzkoušen a dopracován promyšlený tvar pancíře (s různými tloušťkami podle exponovanosti), podvozek s dobrou průchodností a rozložením tlaků (system Christie), výkonný, méně zápalný a nenáročný motor s malou spotřebou (V-2). Na BT-7A byly vyzkoušeny kanony L-10 a F-32, jejichž další řady (F-34) se svou ráží a výkonem staly univerzálními pro boj proti tankům i pěchotě. Jediným problémen byl slabý pancíř. V ChTZ byly společně vyvíjeny jako náhrada prototypy A-20 - kolopásový (18 tun, pancíř do 25 mm, kanon 45 mm), A-32 (T-32) se širokými pásy (19 tun, pancíř do 35 mm, kanon 45 nebo 76,2 mm) pod vedením M.I.Koškina- autor projektu T-111 (A.Firstov byl v roce 1938 zatčen a zastřelen). I přez odpor "druhého největšího tankového odborníka na světě" maršála Kulika se podařilo komisaři těžkého průmyslu Malyševovi u Stalina prosadit T-32, který se po zesílení pancíře a osazením kanonem L11 stal prototypem T-34, ale to už je jiná kapitola.
Zdroj:
PEJČOCH, Ivo, PEJS, Oldřich: Obrněná technika 3, SSSR 1919-1945 I.část, ARES, Praha 2002
MAGNUSKI, Janusz:, KOLOMIJEC, Maksym: Rudý Blitzkrieg, Bonus A, Brno 1996
https://www.battlefield.ru/
Tak jako od BT-2 a BT-5 byly na základě sedmičky vyvíjeny různé konstrukce. Na korbě a motoru tanku se podařilo odstranit nedostatky předešlých typů, tak se hodil jako platforma pro speciální úpravy. BT-7A a M má svoji vlastní sekci, takže můžu začít prototypem z roku 1936, který byl vyzbrojený kulometem DK 12,7 mm (1 750 nábojů) a spřaženými 2x DT 7,62 (2 073 nábojů). Jelikož se pro něj nenašlo bojové určení, nebyl přijat.
V letech 1936-37 probíhaly zkoušky a výroba chemických (plamenometných) variant BT-7 (ChBT-7 chimičeskij bystrochodnyj tank).
Odstraněním věže a přivařením krabicovité nástavby, shora uzavřené, se dvěma kulomety DT (v čele a na boku) a jedním PL P-40 v lafetě na střeše vznikl v NATI KBT-7 (komandirskij). V nástavbě bylo místo pro dva štábní důstojníky a jednoho radisty, který se rozhodně nenudil (obsluhoval tři kulomety a tři radiostanice - RTU, 71-TK-1(3) a TASP).
Dále byly vyvíjeny bezosádkové tzv. Teletanky s výzbrojí plamenomet, kulomet a zadýmovací zařízení. Dosah radiovybavení vedoucího tanku měl být až 2 500m.
Při vývoji tanků BT byly určeny a částečně odzkoušeny hlavní požadavky na tank, který se stane jedním z nejznámějších v chmurné epizodě lidstva nazvané Druhá světová (Velká vlastenecká) válka. Byl vyzkoušen a dopracován promyšlený tvar pancíře (s různými tloušťkami podle exponovanosti), podvozek s dobrou průchodností a rozložením tlaků (system Christie), výkonný, méně zápalný a nenáročný motor s malou spotřebou (V-2). Na BT-7A byly vyzkoušeny kanony L-10 a F-32, jejichž další řady (F-34) se svou ráží a výkonem staly univerzálními pro boj proti tankům i pěchotě. Jediným problémen byl slabý pancíř. V ChTZ byly společně vyvíjeny jako náhrada prototypy A-20 - kolopásový (18 tun, pancíř do 25 mm, kanon 45 mm), A-32 (T-32) se širokými pásy (19 tun, pancíř do 35 mm, kanon 45 nebo 76,2 mm) pod vedením M.I.Koškina- autor projektu T-111 (A.Firstov byl v roce 1938 zatčen a zastřelen). I přez odpor "druhého největšího tankového odborníka na světě" maršála Kulika se podařilo komisaři těžkého průmyslu Malyševovi u Stalina prosadit T-32, který se po zesílení pancíře a osazením kanonem L11 stal prototypem T-34, ale to už je jiná kapitola.
Zdroj:
PEJČOCH, Ivo, PEJS, Oldřich: Obrněná technika 3, SSSR 1919-1945 I.část, ARES, Praha 2002
MAGNUSKI, Janusz:, KOLOMIJEC, Maksym: Rudý Blitzkrieg, Bonus A, Brno 1996
https://www.battlefield.ru/
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#313546Verze : 1
cimbal
MOD
Podélný řez a panceřování BT-7
Zdroj
Tanki BT, Vojennyj Muzej, 1993, ISBN 5-94038-019-0
BT-7
podélný řez tankem
BT-7
tloušťka a úhly pancíře tanku
Zdroj
Tanki BT, Vojennyj Muzej, 1993, ISBN 5-94038-019-0
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
BT-7
podélný řez tankem
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
BT-7
tloušťka a úhly pancíře tanku
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#319759Verze : 0
cimbal
MOD
Detail zavěšení prvního řiditelného kola
Všimněte si, že náboj byl dost rozměrný a kolo se otáčelo až ve "spáře" pod šesti velkými šrouby.
Zdroj: Album technických fotografií a technická charakteristika tanku BT-7M
Závod Kominterna Charkov 1940
Všimněte si, že náboj byl dost rozměrný a kolo se otáčelo až ve "spáře" pod šesti velkými šrouby.
Zdroj: Album technických fotografií a technická charakteristika tanku BT-7M
Závod Kominterna Charkov 1940
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#313221Verze : 0
ICE
MOD
Reklama
Motor M-17T
Zdroj
Tanki BT, Vojennyj Muzej, 1993, ISBN 5-94038-019-0
Motor M-17T
upravený letecký motor BMW
Kresba uložení a částečný řez motorem M-17T
Zdroj
Tanki BT, Vojennyj Muzej, 1993, ISBN 5-94038-019-0
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Motor M-17T
upravený letecký motor BMW
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Kresba uložení a částečný řez motorem M-17T
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#319758Verze : 0
cimbal
MOD
Fotografie jednoho z mnoha opuštěných tanků na východní frontě
www.ebay.com
www.ebay.com (140219211626)
www.ebay.com
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
www.ebay.com (140219211626)
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#249358Verze : 0
Fotografie opuštěných tanků na východní frontě. Naneštěstí pro osádky ukazují fotografie poměrně dobře vnitřní uspořádání věže tanku.
www.ebay.com
www.ebay.com 150228613492
www.ebay.com 110234697018
www.ebay.com 150228613488
www.ebay.com
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
www.ebay.com 150228613492
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
www.ebay.com 110234697018
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
www.ebay.com 150228613488
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#249421Verze : 0
Tank BT-7 bez pásů.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#10950Verze : 0
BT-7 ako vojnová korisť postupujúcich nemeckých armád na jeseň v roku 1941.
Zdroj : B.LINK a kol., Druhá svetová vojna, 1.diel – Amsterdam 1975
BT-7
Zdroj : B.LINK a kol., Druhá svetová vojna, 1.diel – Amsterdam 1975
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
BT-7
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#346942Verze : 0
BT-7 v muzeu Věrchnjaja Pyšma
Zdroj: archiv autora
Zdroj: archiv autora
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#376515Verze : 0
Exponát Moskva - Ústřední muzeum ozbrojených sil
Zdroj : vlastní foto
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Zdroj : vlastní foto
Období | - |
Typ stroje | SOV - BT-7 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Zbycho |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | - |
Typ stroje | SOV - BT-7 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Zbycho |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | - |
Typ stroje | SOV - BT-7 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Zbycho |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#538446Verze : 0
Zbycho
MOD
Na zemi ležiaca, pravdepodobne výbuchom munície odtrhnutá, veža tanku BT-7. Porovnaním priemeru pištoľového portu s vypustenou zátkou a vstrelu je pravdepodobné, že tank zasiahli projektily vystrelené z nemeckého protitankového kanónu 5 cm PaK-38 (L/60), 1941, ZSSR.
www.ebay.de
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/SOV-BT-7-t6528#548484Verze : 2
Panzer
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.