Micubiši 3MT10 7-Ši

Mitsubishi 3MT10 7-Shi / 海軍七試艦上攻撃機 [3MT10]
     
Název:
Name:
Micubiši 3MT10 7-Ši Mitsubishi 3MT10 7-Shi
Originální název:
Original Name:
海軍七試艦上攻撃機 [3MT10] / 九5
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1932-DD.MM.1932 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1932-DD.MM.1932
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.10.1932
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2600 kg 5732 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4400 kg 9700 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,723 m 48ft 3,64in
Délka:
Length:
10,079 m 33ft 0,81in
Výška:
Height:
3,885 m 12ft 8,94in
Plocha křídla:
Wing Area:
57,00 m2 613.54 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
79,19 kg/m2 16.22 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of engines:
1
Typ:
Type:
Rolls-Royce Buzzard II MS kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec o výkonu 615 kW
Vrtule: dřevěná, dvoulistá, nestavitelná o průměru 4 000 mm
Rolls-Royce Buzzard II MS twelve cylinder water-cooled Vee engine rated at 825 hp,
driving a two-blade fixed-pitch wooden propellers of diameter 13ft 1.48ft
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
930 l 204.5 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
213 km/h v 1000 m 132.4 mph in 3281 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
160 km/h v 1000 m 99.4 mph in 3281 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
12,0 min do 3050 m 12,0 min to 10007 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pevný kulomet typ 87 ráže 7,7 mm v trupu
2x pohyblivý kulomet Type 87 ráže 7,7 mm - na konci kabiny a ve výstřelné štěrbině pod trupem
800 kg pum nebo 1x torpédo Type 91 o hmotnosti 785 kg
One forward-firing 0.303in Type 87 machine-gun
Two flexible rear-firing 0.303in Type 87 machine-guns
Bomb-load: one 800 kg torpedo or 800 kg of bombs carried externally under the fuselage.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
palubní torpédový bombardér
Letová vytrvalost: 12,0 h
Ka-5 – tovární označení
Carrier Attack or Torpedo Bomber Aircraft
Endurance: 12,0 hours
Zdroje:
Sources:
René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis, Maryland, Peprinted, rok 1990, ISBN: 0-87021-313-X
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Putnam Aeronautical Books, rok 1990, ISBN 1557505632
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
www.modelbud.pl - obrázek
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-3MT10-7-Si-t64813#231001 Verze : 0
Mitsubishi 3MT10


Historie letounu:
Velení japonského námořního letectva - Kaigun Koku Hombu vypsalo v roce 1932 technické specifikace 7-Shi na palubní torpédový letoun čistě japonské konstrukce. Obeslány byly továrny Nakajima Hikoki K.K., Mitsubishi Jukogyo K.K., ze své vlastní iniciativy se zúčastnila továrna Aichi Tokei Denki s letounem, který byl továrně označen AB-8, svůj letoun přihlásil také námořní letecký arsenál v Jokosuce a tento stroj nakonec zvítězil. V továrně Mitsubishi Jukogyo K.K. se konstrukčních prací ujal Ing. Hajime Matsuhara, který však zůstal pod vlivem konstrukce torpédového bombardéru B2M, sám se na konstrukci tohoto bombardéru podílel, byl již při stavbě prototypu 3MT4 u fy Blackburn. Pro pohon použil výkonný dvanáctiválec Rolls-Royce Buzzard. Při továrních zkouškách na základně Kasumigahara letoun havaroval, poté, co motor ztratil otáčky, tím byl letoun vyřazen ze soutěže.
Programu 7-Shi se zúčastnily ještě Aichi AB-8; Nakajima B3N1 a Yokosuka B3Y
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-3MT10-7-Si-t64813#231000 Verze : 0
Zatím jsem nesehnal nic jiného než tento málo kvalitní obrázek,
Micubiši 3MT10 7-Ši -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-3MT10-7-Si-t64813#231002 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww1/3mt10.html

Micubiši 3MT10 7-Ši -


Micubiši 3MT10 7-Ši -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-3MT10-7-Si-t64813#542404 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více