Bristol Hercules VI

     
Název:
Name:
Bristol Hercules VI Bristol Hercules VI
Originální název:
Original Name:
Bristol Hercules VI
Kategorie:
Category:
hvězdicový motor radial engine
Výrobce:
Producer:
Bristol Engine Company, Filton, England, UK
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
? (A total of over 57,400 Hercules engines were built)
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.01.1936
Použití:
Use:
Avro Lancaster 3rd prototype (DT810)
Bristol Beaufighter Mk.VIC
Bristol Beaufighter Mk.VIF
Short Stirling B Mk.III
Handley Page Halifax B Mk.III
Vickers Wellington GR Mk.XI
Technické údaje:
Technical Data:
 
Počet válců:
Number of Cylinders:
14
Hmotnost:
Weight:
875 kg 1929 lb
Celková délka:
Overall Length:
1350 mm 4ft 5,15in
Celková šířka / Průměr:
Overall Width / Diameter:
1397 mm 4ft 7in
Celková výška:
Overall Height:
- mm -
Vrtání:
Bore:
146 mm 5.75
Zdvih:
Stroke:
165 mm 6.5
Zdvihový objem:
Swept Volume: (l/cu in)
38.67 l 2360 cu in
Palivo:
Fuel:
Benzín s oktanovým číslem 100/130 Gasoline with an octane rating 100/130.
Příprava palivové směsi:
Carburation or Injection:
Karburátor Claudel-Hobson Claudel-Hobson carburettor
Kompresní poměr:
Compression Ratio:
7.0 : 1 7.0 : 1
Plnění válců:
Mixture Charging:
Přeplňování jednotupňovým dvourychlostním mechanickým odstředivým kompresorem Supercharged: Two-speed single stage centrifugal type supercharger,
Chlazení:
Cooling:
Vzduchem Air-cooled
Výkony:
Performance:
 
Výkon:
Power:
1204.3 kW při 2900 ot/min 1615 bhp at 2900 rpm
Poznámka:
Note:
Výkony:
Vzletový: 1 204 kW (1 637 k) při 2 900 ot min a plnícím tlaku 0.569 baru
Bojový: 1 305 kW (1 774 k) v h= 1 981 m 1. rychlost kompresoru a plnícím tlaku 0,569 baru a
1 152 kW (1 566 k) v h= 4 724 m 2. rychlost kompresoru a plnícím tlaku 0,569 baru.
Nominální:
1 044 kW (1 419 k) při 2 400 ot/min v h= 1 448 m na I. rychlost kompresoru s plnícím tlakem 0,414 baru a
969.5 kW (1 318 k) při 2 400 ot/min v h= 4 115 m na II. rychlost kompresoru, tyto výkony s plnícím tlakem 0,414 baru.


Rozvodový systém: šoupátkový rozvod, 3 sací a 2 výfukové otvory.
Jednalo se o nejvíce vyráběnou verzi motoru Hercules.
Power output:
for take-off 1,615 hp at 2,900 rpm and boost +8.25 psi
Combat power:
1,750 hp at 2,800 rpm boost +8.25 psi at 6,500 ft (MS) and
1,545 hp at 2,800 rpm boost 8.25 psi at 15,500 ft (FS).
Continue power:
1,400 hp at 2,400 rpm boost +6 psi at 4,750 ft (MS)
1,300 hp at 2.400 rpm boost +6 psi at 13,500 ft (FS).


Valve-train: Gear-driven sleeve valves with five ports per sleeve – three intake and two exhaust.
It was the major production version of the Hercules engines.
Zdroje:
Sources:
Alec Lumsden, British piston aero-engines and their aircraft, Airlife, 1994, ISBN: 1-85310-294-6
Bill Gunston, Classic World War II Aircraft Cutaways, Osprey, 1995, ISBN 1-85532-526-8
http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_Hercules
www.gracesguide.co.uk
www.experiencefestival.com
http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_Hercules
www.experiencefestival.com
URL : https://www.valka.cz/Bristol-Hercules-VI-t64698#242251 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více