Main Menu
User Menu
     
Název:
Name:
TATRAPAN MOD
Originální název:
Original Name:
TATRAPAN MOD
Kategorie:
Category:
velitelsko-štábní vozidlo
Výrobce:
Producer:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR PPS Detva a.s., Detva
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR sériová výroba nezahájena / serial production not stared
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 prototyp / 1 prototype
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1997
Osádka:
Crew:
2 + 3-5
Technické údaje:
Technical Data:
 
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
230001) kg
Celková délka:
Overall Length:
8460 mm
Celková šířka:
Overall Width:
2500 mm
Celková výška:
Overall Height:
29402) mm
Světlá výška:
Ground Clearance:
400 mm
Pancéřování:
Armour:
?
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Deutz BF6M 1015C
- vznětový, vidlicový, kapalinou chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu
- počet válců: 6
- vrtání: 132 mm
- zdvih: 145 mm
- objem válců: 11 906 cm3
- maximální točivý moment: 1885 Nm při 1200 ot/min
Výkon:
Power:
300 kW při 2100 ot/min
Převodové ústrojí:
Transmission:
Twin Disc TD61-1175
- automatická
- počet stupňů: 6 + 1
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
80 km/h
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
1000 km
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
30 °
Boční náklon:
Side Slope:
20 °
Překročivost:
Trench Crossing:
1,1 m
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,6 m
Brodivost:
Fording Depth:
1,4 m
Výzbroj:
Armament:
2x 12,7mm kulomet NSV
Vybavení:
Equipment:
-
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
1) pohotovostní hmotnost 21500 kg
2) 3360 mm s výzbrojí

vývoj: 1996-1997
Zdroje:
Sources:
Zupko Štefan, Zupko Juraj: Obrnená technika 1944-2001 a jej výroba v Slovenskej Republike; Magnet Press Slovakia 2002; ISBN 80-968073-8-2
URL : https://www.valka.cz/SVK-TATRAPAN-MOD-t63128#614387Verze : 0
MOD
TATRAPAN MOD

TATRAPAN MOD je veliteľsko-štábna verzia vozidla TATRAPAN. Vozidlo má oproti transportné verzii TATRAPANu T1/Z1 inštalován nový vodou chladený motor s vyšším výkonom, automatickú prevodovku a účinnejšú klimatizačnú jednotku. Dané úpravy boli spôsobené požiadavkám pre prevádzku vozidla v prostredí, kde dosahuje vonkajšia teplota +55° C a pre zabezpečenie vyššej manévrovanosti v teréne. V rámci modernizácie boly upravené alebo inštalované nové, kvalitnejšie podsystémy. V dôsledku celkovej vyššej hmotnosti vozidla boly zosilené nápravy.

Zdroj : www.webpark.cz/tatrasite

SVK - TATRAPAN MOD - www.kerametal.sk

www.kerametal.sk
URL : https://www.valka.cz/SVK-TATRAPAN-MOD-t63128#110017Verze : 3
TATRAPAN MOD.
SVK - TATRAPAN MOD - (PPS Group)

(PPS Group)
URL : https://www.valka.cz/SVK-TATRAPAN-MOD-t63128#614388Verze : 0
MOD
Tatrapan MOD alias Martan
Podle zahraničních informací byla při modernizaci Tatrapanu na verzi Martan použita vodou chlazená pohonná jednotka Deutz BF 6M 1015C o výkonu 273 kW při 2100 obr. za minutu. Motor Deutz odpovídá standardům Euro I a II.

Zdroj
armyreco.ifrance.com
https://www.valka.cz/topic/postview/109119/
https://www.valka.cz/topic/view/63128/
kr.blog.yahoo.com
tatra.en-france.over-blog.com
www.hrvatski-vojnik.hr
www.marks-dieselmotorentechnik.de

SVK - TATRAPAN MOD - Foto via Dieselmotorentechnik.

Foto via Dieselmotorentechnik.
URL : https://www.valka.cz/SVK-TATRAPAN-MOD-t63128#357705Verze : 1
MOD