Název: Name: | Vyprošťovací vozidlo M31 | Recovery vehicle M31 |
Originální název: Original Name: | Recovery vehicle M31 | |
Kategorie: Category: | vyprošťovací vozidlo | recovery vehicle |
Výrobce: Producer: | Baldwin Locomotive Works | |
Období výroby: Production Period: | DD.12.1942-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 509 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR (Vehicle, Tank Recovery,T-2) | |
Osádka: Crew: | 6 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 27216 kg | 60000 lb |
Celková délka: Overall Length: | 8052 mm | 26ft 5in |
Celková šířka: Overall Width: | 2540 mm | 8ft 4in |
Celková výška: Overall Height: | 2972 mm | 9ft 9in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 435 mm | 17,125in |
Pancéřování: Armour: | Nitovaná korba: - vrchná predná časť: 51 mm - spodná predná časť: 38 mm - boky: 38 mm - zozadu: 38 mmn - zvrchu: 13 mm - dno: 13...25 mm | Riveted hull: - Front, upper: 2in - Front, lower: 1,5in - Sides: 1,5in - Rear: 1,5in - Top: 0,5in - Bottom: 0,5...1in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Continental R-975-C1 (9 valcový hviezdicový zážihový motor) | Continental R-975-C1 (9cylinders, radial gasoline engine) |
Výkon: Power: | 253.5 kW při 2400 ot/min | 340 bhp at 2400 rpm |
Převodové ústrojí: Transmission: | mechanické, synchronizované (5 stupňov vpred, 1 vzad) Prevodový pomer: 1. stupeň - 7,56:1 2. stupeň - 3,11:1 3. stupeň - 1,78:1 4. stupeň - 1,11:1 5. stupeň - 0,73:1 Spiatočka: - 5,65:12 | mechanical, synchromesh (5 gears forward, one reverse) Gear ratios: First speed - 7,56:1 Second speed - 3,11:1 Third speed - 1,78:1 Fourt speed - 1,11:1 Fifth speed - 0,73:1 Reverse: - 5,65:1 |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 40.2 km/h | 25 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 177 km | 110 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | 41.8/h km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 27 ° | 60 % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | 2.26 m | 7ft 5in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0.61 m | 24in |
Brodivost: Fording Depth: | 1.07 m | 42in |
Nástavba: Superstructure: | - navijak s ťažnou silou 29635 kg umiestnený v trupe v ose otáčania pôvodnej veže - výložník, umiestnený v replike veže miesto pôvodného 37mm kanónu (vedením lana navijáku cez výložník bolo možné dvíhanie bremien). | -60,000 pound capacity winch is installed in the hull directly below on the center of line of the turret - boom is mounted on a special mounting plate which replaces the 37-mm gun plate (with the winch line threaded through the turret and over the boom, it may be used for various lifting operation) |
Výzbroj: Armament: | 1 x guľomet M1919A4 kalibru .30 v guľovej lafete v čele korby 1 x guľomet M1919A4 kalibru .30 na veži (protilietadlový) | 1 x cal .30 machine gun M1919A4 in bow 1 x cal .30 machine gun M1919A4 on turret (antiaircraft) |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Pôvodné označenie: vyprošťovací tank T-2 SNL: G-169 | original mark: Vehicle, Tank recovery T-2 SNL: G-169 |
Zdroje: Sources: | Catalogue of standart ordnance items, second editions 1944, vol. 1 Tank and Automotive; Office of the Chief of Ordnance Technical Division, Washington D.C.; 1 june 1945 https://afvdb.50megs.com/usa/trvm31.html |