CZE - Tatra 815-2 ARMAX NKSSK (přepravník kontejnerů)


     
Název:
Name:
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/11T NKSSK
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/12T NKSSK
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/11T NKSSK
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/12T NKSSK
Originální název:
Original Name:
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/11T NKSSK
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/12T NKSSK
Kategorie:
Category:
nosič kontejnerů container carrier
Výrobce:
Producer:
CTS servis, Okřínek
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1999-DD.MM.2008 (?) Tatra 815-26WR45 17.255 4x4.1/11T NKSSK
DD.MM.2000-DD.MM.2008 (?) Tatra 815-26WR45 17.255 4x4.1/12T NKSSK
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
50+ (?) obou verzí / of both versions
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1999 (?) Tatra 815-26WR45 17.255 4x4.1/11T NKSSK
DD.MM.2000 (?) Tatra 815-26WR45 17.255 4x4.1/12T NKSSK
Obsluha:
Crew:
1
Technické údaje:
Technical Data:
 
Podvozek:
Chassis:
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/11T ARMAX
nebo / or
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/12T ARMAX
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
8 300 kg18 298 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
14 600 kg32 187 lb
Celková délka:
Overall Length:
7 510 mm 24ft 8in
Celková šířka:
Overall Width:
2 500 mm8ft 2in
Celková výška:
Overall Height:
3 065 mm (bez kontejneru)10ft 1in (without container)
Světlá výška:
Ground Clearance:
360 mm 1ft 2in
Rozvor:
Wheelbase:
4 090 mm 13ft 5in
Rozchod:
Track:
2 034 mm (přední náprava), 2 050 mm (zadní náprava) 6ft 8in (front axle), 6ft 9in (rear axle)
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Tatra T3B-928-60
- vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 2
- počet válců: 8
- objem válců: 12 667 cm3
- maximální točivý moment: 1570 Nm při 1200 ot/min
- maximální výkon: 255 kW při 1800 ot/min
Tatra T3B-928-60
- air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel engine, electronic cooling control; meets EURO 2 emission standards
- number of cylinders: 8
- swept volume: 773 cu in
- maximum torque: 1158 lb.ft at 1200 rpm
- maximum power output: 342 hp (346.7 PS) at 1800 rpm
Převodovka:
Gearbox:
Tatra 10 TS 160
- synchronizovaná 5+1; řazení mechanické s pneumatickým posilovačem, normální a redukovaný chod řazený elektropneumaticky s předvolbou
Tatra 10 TS 160
- synchromesh gearbox with semiautomatic split, 5 forward and 1 reverse gears, normal or reduced drive mode; pressure-air assisted gear-shifting by means of a gear shift lever with pre-selector
Spojka:
Clutch:
jednolamelová s průměrem 430 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem single-plate, diaphragm clutch 1x430 mm, attached to the engine fly wheel; hydraulic control with pressure-air power cylinder
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
320 l 70.39 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
85 km/h (maximální dovolená rychlost) 52.82 mph (maximum allowed speed)
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
? l/100 km ? mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
~ 1 000 km ~ 621.4 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
37°/37°
Svah:
Gradient:
45° (?) 100 % (?)
Boční náklon:
Side Slope:
30° (?) 67 % (?)
Překročivost:
Trench Crossing:
0,9 m 35.4 in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,45 m 17.7 in
Brodivost:
Fording Depth:
1,2 m 47.2 in
Nástavba:
Superstructure:
kontejnerové příčky NKSSK/11T:
- délka nástavby včetně přední pomocné plošiny: 4747 mm
- šířka přední pomocné plošiny: 2500 mm
- výška přední kontejnerové příčky: 220 mm
- výška zadní kontejnerové příčky: 220 mm
- pohotovostní hmotnost vč. přední pomocné plošiny: 302 kg
- užitečná hmotnost: max. 18000 kg



kontejnerové příčky NKSSK/12T:
- délka nástavby včetně přední pomocné plošiny: 4747 mm
- šířka přední pomocné plošiny: 2500 mm
- výška přední kontejnerové příčky: 250 mm
- výška zadní kontejnerové příčky: 250 mm
- pohotovostní hmotnost vč. přední pomocné plošiny: 308 kg
- užitečná hmotnost: max. 18000 kg
NKSSK/11T container attachment:
- superstructure length, including the front auxiliary platform: 15ft 6.88in
- front auxiliary platform width: 8ft 2.43in
- front container section height: 8.66in
- rear container section height: 8.66in
- empty weight incl. the front auxiliary platform: 666 lb
- payload: max. 39683 lb



NKSSK/12T container attachment:
- superstructure length, including the front auxiliary platform: 15ft 6.88in
- front auxiliary platform width: 8ft 2.43in
- front container section height: 9.84in
- rear container section height: 9.84in
- empty weight incl. the front auxiliary platform: 679 lb
- payload: max. 39683 lb
Uživatelské státy:
User States:



Poznámka:
Note:
--
Zdroje:
Sources:

URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-2-ARMAX-NKSSK-prepravnik-kontejneru-t61327#323948 Verze : 4
Tatra 815-2 ARMAX NKSSK


Strojový podvozek osazený kontejnerovými příčkami NKSSK určenými pro přepravu kontejnerové střední skříňové karosérie (KSSK) nebo kontejneru ISO 1D. Kontejnerové příčky NKSSK jsou osazeny šrouby otočných zámků ISO, které slouží k pevnému spojení příčky s KSSK nebo s kontejnerem. Do výzbroje AČR bylo vozidlo zavedeno v roce 1999 (na podvozku Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/11T), respektive 2000 (na podvozku Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/12T). Automobily se používají jako nosiče kontejnerových skříňových karoserií velitelských a spojovacích systémů.


Podvozek:
Výrobce: Tatra, a.s., Kopřivnice
Typ:
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/11T (bez navijáku)
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1/12T (s navijákem; tento typ je zachycen na fotografiích)




Zdroje
informační tabule před vystaveným vozidlem na IDETu 2007
foto vlastní

CZE - Tatra 815-2 ARMAX NKSSK (přepravník kontejnerů) -


CZE - Tatra 815-2 ARMAX NKSSK (přepravník kontejnerů) -


CZE - Tatra 815-2 ARMAX NKSSK (přepravník kontejnerů) -


URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-2-ARMAX-NKSSK-prepravnik-kontejneru-t61327#221139 Verze : 6
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více