Název: Name: | Dornier Do 17 Z-10 Kauz II | |
Originální název: Original Name: | Dornier Do 17 Z-10 Kauz II | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1940-DD.MM.1940 Dornier-Werke GmbH, München / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1940-DD.MM.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 9 (přestavba Do 17 Z-3 / rebuilt of Do 17 Z-3) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 01.03.1938 (Do 17 Z) | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 5200 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 8500 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 8850 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 18,00 m | |
Délka: Length: | 15,72 m | |
Výška: Height: | 4,55 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 55 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Bramo 323 P-1 - hvězdicový - počet válců: 9 - maximální výkon: 735 kW (1000 PS) při ? ot/min | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 2435 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 420 km/h v 5900 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 385 km/h v 4300 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 5,5 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8000 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2000 km | |
Výzbroj: Armament: | 4x 7,92mm kulomet MG 17 v přídi 1x-2x 20mm kanon MG FF nebo MG 151/20 v přídi obranná výzbroj: 2x MG 15 (B Stand, C Stand) | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | radar FuG 202 Lichtenstein | |
Zdroje: Sources: | Nowarra, H. J.: Der fliegende Bleistifft, Podzun-Pallas-Verlag, 1978 Regnat, K. H.: Vom Original zum Modell - Dornier Do 17, Bernard & Graefe Verlag, 2005 http://de.wikipedia.org/wiki/Dornier_Do_17 |
URL : https://www.valka.cz/Dornier-Do-17-Z-10-Kauz-II-t59269#213697Verze : 0
Vláďa
MOD
Fotografie nočního stíhače Dornier Do-17 Z-10 Kauz II (Sýček), hlavním uživatelem těchto strojů byla I./NJG 2, kde mělo sloužit až sedm letounů Do 17 Z-10.
Zdroje uvedeny výše
Zdroje uvedeny výše
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Dornier |
Typ letounu | Dornier Do 17 Z-10 Kauz II |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | I. skupina Noční stíhací eskadry 2 [1940-1945] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Dornier |
Typ letounu | Dornier Do 17 Z-10 Kauz II |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | I. skupina Noční stíhací eskadry 2 [1940-1945] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Dornier |
Typ letounu | Dornier Do 17 Z-10 Kauz II |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | I. skupina Noční stíhací eskadry 2 [1940-1945] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Dornier-Do-17-Z-10-Kauz-II-t59269#213699Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.