Junkers Ju 86 R-2

     
Název:
Name:
Junkers Ju 86 R-2 Junkers Ju 86 R-2
Originální název:
Original Name:
Junkers Ju 86 R-2
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1942-DD.MM.194R Junkers Flugzeug- und Motorenwerke AG, Dessau /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.194R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
16 (přestavba z Ju 86 P / rebuilt of Ju 86 P)
První vzlet:
Maiden Flight:
04.11.1934 (prototyp / prototype Ju 86 V1)
16.06.1935 (prototyp / prototype Ju 86 V3)
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
8120 kg 17902 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
11500 kg 25353 lb
Rozpětí:
Wingspan:
32,00 m 104ft 11,83in
Délka:
Length:
16,46 m 54ft 0,02in
Výška:
Height:
4,70 m 15ft 5,03in
Plocha křídla:
Wing Area:
97,50 m2 1049.48 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Junkers Jumo 207 B-3
- motor s protiběžnými písty
- počet válců: 6
- maximální výkon: 647 kW (880 PS)
Junkers Jumo 207 B-3
- opposed-piston engine
- number of cylinders: 6
- maximum power output: 868 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
420 km/h v 9000 m 261 mph in 29528 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
250 km/h v 13700 m 155 mph in 44948 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
60 min do 10000 m 60 min to 32808 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
14400 m 47244 ft
Dolet:
Range:
1200 km 746 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1600 km 994 mi
Výzbroj:
Armament:
hmotnost pum: 1000 kg

střelecká výzbroj: 1x MG 17
bomb load: 2205 lb

gun armament: 1x MG 17
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- gyroskopický zaměřovač X-Geräte nebo Lotfe 7E - bombsight gyro X-Geräte or Lotfe 7E
Zdroje:
Sources:
Dressel, J., Griehl, M.: Die Junkers Ju 86, Podzun-Pallas-Verlag, 1996
Ledwoch, J.: Junkers 86, Militaria, 2001
Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - bombardéry pro Luftwaffe, HPM, 10/2007
Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - bombardéry pro Luftwaffe, HPM, 11/2007
Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - exportní stroje na evropském nebi, HPM, 10/2008
Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - exportní stroje, HPM, 11/2008
Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 P a R, HPM, 12/2008
http://de.wikipedia.org/wiki/Junkers_Ju_86
URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-R-2-t59082#213031 Verze : 0
Junkers Ju 86 R-1 (T5+JH) ze sestavy 1.(F)/Aufkl.Grp.Ob.d.L na východní frontě, 1942.


Zdroj: viz výše
Junkers Ju 86 R-2 -


URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-R-2-t59082#213034 Verze : 0
Ju 86 R-2 s taktickým označením T5+PM ze stavu Höhenflugkommando Beauvais. Za jeho řízení obwykle usedal Fw. Horst Götz. Letoun byl 12. září 1942 lehce poškozen během souboje s modifikovaným Spitfirem Mk.IX, ovládaným britským stíhačem s ruskými kořeny P/O E. Galitzinem. Utkání se zapsalo do letecké historie jako vůbec nejvýše se odehrávající vzdušný boj druhé světové války.


Zdroj: viz výše
Junkers Ju 86 R-2 -


URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-R-2-t59082#435755 Verze : 0
Trojpohledový náčrtek
Zdroj uveden výše
Junkers Ju 86 R-2 -


URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-R-2-t59082#213033 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více