Název: Name: | Mikojan-Gurevič MiG-19SV | |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич МиГ-19СВ | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1956-DD.MM.195R Moskevský letecký závod č. 155, Moskva / DD.MM.195R-DD.MM.195R Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1956-DD.MM.195R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | malé množství včetně konverzí / small number including conversions | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 7330 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,00 m | |
Délka: Length: | 12,54 m | |
Výška: Height: | 3,88 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 25,16 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Tumanskij RD-9BF o tahu 25,5 kN / 32,36 kN s přídavným spalováním | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1572 km/h v 10000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 18500 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x kanon NR-30 ráže 30 mm v kořeni křídla, 50 nábojů každý | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - výškový přepadový stíhač původně určený proti U-2, na které ovšem dostupem nakonec nestačil | |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Jet Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0. Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1. Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skala, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví, Bristol Beaufighter/Mikojan Gurjevič MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8. ruslet.webnode.cz |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-19SV-kod-NATO-Farmer-C-t52642#197677Verze : 1
Tango
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.