29.03.1989-29.04.1999 grey-green 29.03.1989-29.04.1999 light khaki 29.03.1989-29.04.1999 light blue 29.04.1999-20.09.2011 brown 29.04.1999-20.09.2011 khaki 29.04.1999-20.09.2011 dark green 29.04.1999-20.09.2011 sky
URL : https://www.valka.cz/Mi-24V-0927-t52038#220856
Verze : 0
Z leteckého dňa v Ražňanoch, 31. 08. 2008
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
kabína pilota
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
URL : https://www.valka.cz/Mi-24V-0927-t52038#287903
Verze : 0
Niekoľko pekných letoviek (jún 2009).
Fotografie zverejnené so súhlasom autora.
URL : https://www.valka.cz/Mi-24V-0927-t52038#326813
Verze : 0
Reklama
nový výzor
autori fotografií: Jano S., Miroslav Stanko a mirec12
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
DD.MM.RRRR
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
(c) Jano S.
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
DD.MM.RRRR
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
(c) Miroslav Stanko
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
DD.MM.RRRR
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
(c) mirec12
URL : https://www.valka.cz/Mi-24V-0927-t52038#404279
Verze : 0
22.02.1989 opustil závod 06.03.1989 prelet do ČSSR 29.03.1989 1. vrl., 11 vrp., Plzeň-Bory 08.09.1991 1. vrl., 11 vrp., Plzeň-Líně 23.10.1992 prevzatý do SR, nálet 435,15 h, 1960 letov 27.10.1992 prelet na Sliač 14.01.1993 prelet do Prešova 31.12.1998 koniec technického života 08.11.2002-04.11.2005 GO v LOTN 20.09.2011 posledný let, nálet 1605,45 h, 4419 letov 31.12.2011 koniec technického života
zdroj: Gyűrösi, Stolár, Vanga - Vrtuľníky Mi-24 na Slovensku, Magnet Press 2011, ISBN: 978-80-89169-21-4
URL : https://www.valka.cz/Mi-24V-0927-t52038#419235
Verze : 0
Zaujimavosťou na tejto fotografii 0927 pri Smolenickom zamku, je prva varianta zariadenia na vytvaranie dymovych efektov. Na vytvorenie trikolory sa pouzivala kombinacia raketovych blokov UB-16-57U na zavesnikoch 1 a 4 a 2 tubusy z rakiet Sturm na podtrupovom zavese, ktory bol specialne vyrobeny pre tento ucel. Po 4 dymovnice boli uchytene v zadnom aerodynamickom kryte UB-16 na lavej strane biele a na pravej cervene v tubusoch Sturmu boli modre. Odpal prevadzal palubny technik cez kable, ktore boli vyvedene z nakladoveho priestoru a vedene po trupe a po nabeznych hranach kridla k zavesnikom, su viditelne aj na fotke.
URL : https://www.valka.cz/Mi-24V-0927-t52038#288004
Verze : 1
To Lubo:
ja som videl niekedy v roku 1995 č . 0222 s dymovnicami ako vravíš, technik odpaloval klasické veľké dymovnice cez EPIO z kabiny vysadku. Dymovnice boli umiestnené za sebou neviem či 3 alebo 4 v takom držiaku, zhotoveného z pásoviny na ktorú boli priečne navarené kratšie pásoviny tvaru U (ak sa dobre pametám), alebo nejak tak podobne. A celá konštrukcia bola zasunutá v kontajneti ŠTURM. Na upevnenie v UB si nespomínam.
URL : https://www.valka.cz/Mi-24V-0927-t52038#288006
Verze : 0
presne tak to bolo
URL : https://www.valka.cz/Mi-24V-0927-t52038#288007
Verze : 0
Nie som si istý tým či PT odpaľoval dymovnice z nákladnej kabíny. Na fotke som nevidel drôty vyvedené z okna nákladovej kabíny. Sú vidieť iba drôty od závesníku. V Plzenskom boxe sme tiež testovali odpal dymovnice PT, ale neosvedčilo sa nám to a bolo to prerobené tak, že dymovnice odpaľoval pilot tlačidlom odpalu zbraní na riadiacej páke. Už si nepamätám ako boli vyvedené drôty ale skúsim to zistiť.
URL : https://www.valka.cz/Mi-24V-0927-t52038#419269
Verze : 0
Kable od UB aj tubusov na podtrupovom zavese vedu do nakladovej kabiny, ak ich nevidis tak som ich zvyraznil, cervenou k UB, modrou k podtrupovemu zavesu.
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
DD.MM.RRRR
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
kabely k dymovniciam
URL : https://www.valka.cz/Mi-24V-0927-t52038#419346
Verze : 1
Posledný let stroja Mi-24 v slovenskom letectve bol vykonaný na stroji ev.č 0927 vtedajším veliteľom vrtuľníkovej základne Prešov plk. Ing. Miroslavom Korbom 20. septembra 2011. Momentálne sa stroj nachádza v priestoroch vojenského historického múzea v Piešťanoch.
URL : https://www.valka.cz/Mi-24V-0927-t52038#456937
Verze : 1
Přidejte se k nám
Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady.
Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.