V roce 1920 představil Dornier komerční celokovový hornokřídlý hydroplán Dornier Cs II. Pilot byl umístěn přímo za motorem v otevřené kabině, zatímco pasažéři byli umístěni v zavřené kabině s velkými okny, jak je vidět na fotografii. První dvě verze měly kapacitu pro pět pasažérů. První dopravní let proběhl 24. listopadu 1920 ve Švýcarsku. První verze Do L I byly vyrobeny 4 kusy, 1 kus pro USA Navy kvůli testování jeho celokovové konstrukce, další kus pro Kawasaki v Japonsku kvůli licenci na výrobu.
V roce 1924 uvedl Dornier vylepšenou verzi Do L II se silnějším motorem a uzavřenou kabinou pilota. První dopravní let druhé verze proběhl 15. 2. 1924. Jeden letoun byl doručen British Air Ministry a dva kusy Deutsche Aero Lloyd pro pohodlné cestování přes Bodamské jezero. Pozdějí Deutsche Aero Lloyd testovalo jeden kus k nočním letům mezi Statin a Kodani.
V roce 1928 uvedl Dornier poslední verzi Do L III vybavený nejprve čtyřmisty a poté šestisty koňskými silami, a místem pro deset pasažérů. Avšak to nebyl znovu žádný obchodní úspěch a tak byly postaveny pouze tři stroje v Altenrhein v Švýcarsku, byly používány v Aero Lloyd pro létání nad Bodamským jezerem.
Cs II - prototyp šestimístného dopravního létajícího člunu, s tupou přídí, kokpit na hřbetě za motorem, motor BMW IIIa
Do L Delphin I - Cs II po konverzi, osmimístný, prodloužený člunový trup; druhý stroj vyroben Dornierem, třetí a čtvrtý V Marina di Pisa (jeden zde testován s motorem Isotta Fraschini A.10)
Do L2 Delphin II - dopravní létající člun, prodloužený tup, kokpit přesunut dovnitř, motor Rolls-Royce Falcon III; 4ks
Do L3 Delphin III - dvanáctimístný dopravní létající člun, motor BMW VI, 3 ks postaveny v Altenrheinu
Zdroje:http://www.luftfahrtgeschichte.com/cs2.htm
www.letletlet-warplanes.com
avia.russian.ee
V roce 1924 uvedl Dornier vylepšenou verzi Do L II se silnějším motorem a uzavřenou kabinou pilota. První dopravní let druhé verze proběhl 15. 2. 1924. Jeden letoun byl doručen British Air Ministry a dva kusy Deutsche Aero Lloyd pro pohodlné cestování přes Bodamské jezero. Pozdějí Deutsche Aero Lloyd testovalo jeden kus k nočním letům mezi Statin a Kodani.
V roce 1928 uvedl Dornier poslední verzi Do L III vybavený nejprve čtyřmisty a poté šestisty koňskými silami, a místem pro deset pasažérů. Avšak to nebyl znovu žádný obchodní úspěch a tak byly postaveny pouze tři stroje v Altenrhein v Švýcarsku, byly používány v Aero Lloyd pro létání nad Bodamským jezerem.
Cs II - prototyp šestimístného dopravního létajícího člunu, s tupou přídí, kokpit na hřbetě za motorem, motor BMW IIIa
Do L Delphin I - Cs II po konverzi, osmimístný, prodloužený člunový trup; druhý stroj vyroben Dornierem, třetí a čtvrtý V Marina di Pisa (jeden zde testován s motorem Isotta Fraschini A.10)
Do L2 Delphin II - dopravní létající člun, prodloužený tup, kokpit přesunut dovnitř, motor Rolls-Royce Falcon III; 4ks
Do L3 Delphin III - dvanáctimístný dopravní létající člun, motor BMW VI, 3 ks postaveny v Altenrheinu
Zdroje:http://www.luftfahrtgeschichte.com/cs2.htm
www.letletlet-warplanes.com
avia.russian.ee