Název: Name: | Stampe et Vertongen SV-4b | Stampe et Vertongen SV-4b |
Originální název: Original Name: | Stampe et Vertongen SV-4b | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | trainer aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1933-DD.MM.1940 J. Stampe et M. Vertongen, Antwerpen DD.MM.1929-DD.MM.1929 Société Anonyme Belge de Constructions Aéronautiques, Bruxelles DD.06.1945-DD.MM.1948 Société Nationale des Constructions Aéronautiques du Nord, Sartrouville DD.05.1947-DD.MM.1950 Atelier Industriel de l'Air d'Alger, Alger DD.06.1948-DD.10.1955 Constructions Aéronautiques Stampe et Renard SA, Antwerpen | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1933-DD.10.1955 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Stampe et Vertongen: 6? SV-4a 40 SV-4b SNCAN: 701 SV-4b/SV-4c Algers: 150 SV-4c Stampe et Renard: 66 SV-4b | |
První vzlet: Maiden Flight: | 17.05.1933 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 529 kg | 1166 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 770 kg | 1698 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 8,39 m | 27ft 6,31in |
Délka: Length: | 6,80 m | 22ft 3,72in |
Výška: Height: | 2,78 m | 9ft 1,45in |
Plocha křídla: Wing Area: | 18,06 m2 | 194.4 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | De Havilland Gipsy Major I o výkonu 97 kW/132 k, později De Havilland Gipsy Major 10 o výkonu 108 kW/147 k nebo Renault 4P-05 o výkonu 103 kW/140 k dvoulistá dřevěná vrtule | De Havilland Gipsy Major I, power 130 hp, later De Havilland Gipsy Major 10, power 145 hp, or Renault 4P-05 103, power 138 hp two-bladed wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 198 km/h v 0 m | 123 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 140 km/h v ? m | 87 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 4,5 m/s | 885.8 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4900 m | 16076 ft |
Dolet: Range: | 280 km | 174 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Jouhaud, Reginald. Stampe SV4. Ouest-France, Rennes 1981. ISBN 2-85882-417-7. Grey, C. G., Brigman, L. Jane's All the World's Aircraft 1938. Sampson Low, Marston & Company, London 1938. Munson, Kenneth. Fighters Between the Wars 1918-39, Blandford Press, Poole 1977. ISBN 0-7137-0750-X. www.aviationsmilitaires.net |