Název: Name: | Mikojan-Gurevič MiG-9 | |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич МиГ-9 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.10.1946-DD.MM.1948 Kujbyševský letecký závod č. 1 Stalina, Kujbyšev / | |
Období výroby: Production Period: | DD.06.1945-DD.10.1945 projektové práce na I-300 DD.MM.RRRR-DD.12.1945 dokončen první prototyp DD.MM.RRRR-16.06.1946 druhý prototyp 28.08.1946-DD.12.1947 předsériové letouny DD.07.1947-DD.MM.1948 sériová výroba | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 10 I-301 594 MiG-9 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 24.04.1946 I-300 26.10.1946 I-301 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3533 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4998 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 5500 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10,000 m | |
Délka: Length: | 9,750 m | |
Výška: Height: | 3,225 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 18,20 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 274,615 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | RD-20 axiální proudový motor o tahu 7,84 kN (800 kp) | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1 595 l (1 298 kg) | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 910 km/h v 4500 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 22,0 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 4,3 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 13500 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 800 km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kanón N-37 ráže 37 mm, 40 granátů a 2x pevný kanón NS-23K, po 80 granátech | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | v kódu NATO pojmenován "Fargo". | |
Zdroje: Sources: | Gordon Khazanov, Soviet Combat Aircraft of the 2nd World War, Leicester 1998, ISBN 1-85780-083-4. Bill Gunston and Yefim Gordon, MiG Aircraft since 1937, UK, London, Putnam Aeronautical Books, ISBN 0-85177-884-4. http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig9.html www.militaryfactory.com http://www.opoccuu.com/fighters/mig-9.htm www.suchoj.com |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič MiG-9 [kód NATO: Fargo] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-9-kod-NATO-Fargo-t49452#484824Verze : 0
Vláďa
MOD
Mikojan-Gurevič MiG-9
Záchytný stíhací letoun vybavený dvěma motory RD-20 (sovětská kopie německých BMW 003). První prototyp označený I-300 poprvé vzlétl 24.dubna 1946. V červenci 1946 při vojenské přehlídce se letoun zřítil a pilot zahynul. Po odstranění problému s třepetáním křídélka, jenž bylo příčinou nehody, testy pokračovaly a poté se I-300 začal vyrábět sériově jako MiG-9. Poprvé byl nový stíhač MiG-9 představen v říjnu na leteckém dnu v Tušinu.
Záchytný stíhací letoun vybavený dvěma motory RD-20 (sovětská kopie německých BMW 003). První prototyp označený I-300 poprvé vzlétl 24.dubna 1946. V červenci 1946 při vojenské přehlídce se letoun zřítil a pilot zahynul. Po odstranění problému s třepetáním křídélka, jenž bylo příčinou nehody, testy pokračovaly a poté se I-300 začal vyrábět sériově jako MiG-9. Poprvé byl nový stíhač MiG-9 představen v říjnu na leteckém dnu v Tušinu.
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-9-kod-NATO-Fargo-t49452#19069Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
MiG-9 ("rudá 01"), Ústřední muzeum vojenského letectva Ruské federace, Monino, 2006.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-9-kod-NATO-Fargo-t49452#184389Verze : 1
Snake
MOD
MiG-9 ("rudá 01"), Ústřední muzeum vojenského letectva Ruské federace, Monino, 2006.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-9-kod-NATO-Fargo-t49452#184390Verze : 1
Snake
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.