Název: Name: | Nakadžima PE | Nakajima PE |
Originální název: Original Name: | 中島PE実験機 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1936-DD.MM.1936 Nakajima Aircraft Company, Ltd., Ōta | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.MM.1936 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.07.1936 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1074 kg | 2368 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 10,420 m | 34ft 2,24in |
Délka: Length: | 7,440 m | 24ft 4,91in |
Výška: Height: | 3,335 m | 10ft 11,3in |
Plocha křídla: Wing Area: | 16,40 m2 | 176.53 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Nakadžima Ha-1a Kó, vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 522 kW (710 k) při 2600 ot./min a 478 kW (650 k) ve výšce 2 000 m. Vrtule dvoulistá dvoupolohová Sumitomo o průměru 2 900 mm. | Nakajima Ha-1a Kou, nine-cylinder, air-cooled, single-row radial engine, rated at 700 hp for take-off at 2,600 rpm, and 641 hp at 6,562 ft, driving two blade metal Sumitomo two-pitch propeller of the diameter 9ft 6,17in |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 444 km/h v 4000 m | 275.9 mph in 13123 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Type 89 Model 2 ráže 7,7 mm nad motorem. | Two fixed forward-firing 0.303 inch Type 89 Model 2 machine-guns, 500 rpg. |
Uživatelské státy: User States: | Japonsko (Císařské armádní letectvo) | Japan (Imperial Japanese Army Air Force) |
Poznámka: Note: | 中島PE実験機 - Nakadžima PE džikken-ki - Nakadžima experimentální letoun PE. Tento prototyp byl navržen a postaven jako soukromá iniciativa společnosti Nakajima. Byl to přímý předchůdce armádního stíhacího letounu typ 97 (Nate) Ki-27. | 中島PE実験機 - Nakajima PE jikken-ki - Experimental aircraft Nakajima PE. Nakajima Type PE - Private-venture experimental aircraft with Nakajima Ha.1a engine. |
Zdroje: Sources: | Richard M. Bueschel, Nakajima Ki-27A-B, René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, p. 196, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X Manchu Ki79A-B in Japanese Army Air Force, Manchoukou, IPSF, RACAF, PLAAF and CAF Service, Arco Publishing Co., Inc., New York, USA, 1970 No ISBN Famous Airplanes of the World, Nakajima Army Type 97 Fighter (Ki-27), No 29, 1991-7, Bunrin Do Co., Ltd. Leszek A. Wielicko a Zygmunt Szeremeta, Nakajima Ki-27 Nate, Kagero 3011/11, Polish and English Publication, Monografie, ISBN 83-89088-51-7 L+K č.19, 20, 21 a 22, Monografie Ki-27, Hornát Jiří archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |