Název: Name: | Škoda Fiat | |
Originální název: Original Name: | Škoda Fiat | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1920-DD.MM.1920 Škodovy závody, Plzeň / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1920-DD.MM.1920 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 12 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1919 | |
Osádka: Crew: | 5 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x2 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | ? kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | ? kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 6900 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 5435 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2000 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 2650 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 310 mm | |
Rozvor: Wheelbase: | 3650 mm | |
Rozchod: Track: | 1600 mm - 1., 2. | |
Brzdová soustava: Braking System: | mechanická | |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | |
Pneumatiky: Tyres: | plná pryž 900 x 100 (predné), 1040 x 140 (zadné) | |
Pancéřování: Armour: | 5 mm | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Fiat 64 CA (vodou chladený zážihový 4-valec objemu 5.654 cm3 s výkonom 27,9 kW pri 1300 ot./min.) | |
Převodovka: Gearbox: | 4+R | |
Spojka: Clutch: | viaclamelová | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 10-15 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | |
Výzbroj: Armament: | 2x ťažký guľomet Maxim 08 (18.000 nábojov) ručné granáty (150 ks) Neskôr boli namontované guľomety vz. 7/12. | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Ivo Pejčoch, Oldřich Pejs - Obrněná technika 5, Střední Evropa 1919-1945 1.část, vydavateľstvo ARES, Praha 2004, ISBN 80-86158-32-2 Vladimír Francev, Charles K. Kliment - Československá obrněná vozidla 1918-1948, vydavateľstvo ARES, 2.vydanie Praha 2004, ISBN 80-86158-40-3 https://rotanazdar.cz/?p=7727&lang=cs |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Skoda-Fiat-Torino-t47424#560414Verze : 1
brano
MOD
Škoda-Fiat (Torino) (Škoda Fiat 18BL)
Toto obrnené vozidlo vzniklo na objednávku MNO v roku 1919 v réžii firmy Škoda. Tá využila platformu nákladného automobilu Fiat 18BL, ktoré používala novovzniknutá československá armáda. Vozidlo nieslo dva guľomety v dvoch samostatných vežičkách. Po predvedení a otestovaní prototypu v 1/1920 bolo objednaných ďalších 11 ks tohoto vozidla (celkovo teda bolo vyrobených 12 vozidiel). Tie boli výrobcom dodané v polovici roku 1920. Niesli evidenčné čísla 3 - 14, neskôr označenie N VII-753 - N VII-764. Službu sprevádzali mnohé problémy vyplývajúce z nedostatkov konštrukcie. Osem vozidiel bolo k 10.9.1925 vyradených, zvyšné štyri až v roku 1929. Vozidlá slúžili v zostave čiat po celom Československu, neskôr boli v stave práporu útočnej vozby v Miloviciach.
Vladimír Francev, Charles K. Kliment - Československá obrněná vozidla 1918-1948, vydavateľstvo ARES, 2.vydanie Praha 2004, ISBN 80-86158-40-3
Prehľad útočnej vozby Fiat-Torino
Nákladný automobil Fiat 18BL, ktorý tvoril základ OA.
Toto obrnené vozidlo vzniklo na objednávku MNO v roku 1919 v réžii firmy Škoda. Tá využila platformu nákladného automobilu Fiat 18BL, ktoré používala novovzniknutá československá armáda. Vozidlo nieslo dva guľomety v dvoch samostatných vežičkách. Po predvedení a otestovaní prototypu v 1/1920 bolo objednaných ďalších 11 ks tohoto vozidla (celkovo teda bolo vyrobených 12 vozidiel). Tie boli výrobcom dodané v polovici roku 1920. Niesli evidenčné čísla 3 - 14, neskôr označenie N VII-753 - N VII-764. Službu sprevádzali mnohé problémy vyplývajúce z nedostatkov konštrukcie. Osem vozidiel bolo k 10.9.1925 vyradených, zvyšné štyri až v roku 1929. Vozidlá slúžili v zostave čiat po celom Československu, neskôr boli v stave práporu útočnej vozby v Miloviciach.
Číslo obrneného automobilu | Policajné číslo |
3 | N-VII-753 |
4 | N-VII-757 |
5 | N-VII-760 |
6 | N-VII-758 |
7 | N-VII-759 |
8 | N-VII-756 |
9 | N-VII-754 |
10 | N-VII-755 |
11 | N-VII-763 |
12 | N-VII-761 |
13 | N-VII-764 |
14 | N-VII-762 |
Vladimír Francev, Charles K. Kliment - Československá obrněná vozidla 1918-1948, vydavateľstvo ARES, 2.vydanie Praha 2004, ISBN 80-86158-40-3
Ivo Pejčoch, Oldřich Pejs - Obrněná technika 5, Střední Evropa 1919-1945 1.část, vydavateľstvo ARES, Praha 2004, ISBN 80-86158-32-2
modelforum.upce.cz
www.album-mmt.it
https://rotanazdar.cz/?p=7727&lang=cs
Prehľad útočnej vozby Fiat-Torino
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Nákladný automobil Fiat 18BL, ktorý tvoril základ OA.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Skoda-Fiat-Torino-t47424#185232Verze : 5
brano
MOD
Škoda Fiat Torino, vedľa ktorého stojí jedna Lancia 1Z.
www.aukro.cz
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Skoda-Fiat-Torino-t47424#185364Verze : 2
brano
MOD
Obrněný automobil Škoda-Fiat s osádkou, na návštěvě u Leteckého pluku č. 2 v roce 1922.
Foto ze sbírek DK.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Foto ze sbírek DK.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Skoda-Fiat-Torino-t47424#234641Verze : 0
Jiří Tintěra
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.