Název: Name: | Jokosuka MXY9 Šúka | |
Originální název: Original Name: | 横須賀MXY9 秋火 | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1945-DD.MM.1945 1. Naval Technical Workshop, Yokosuka / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1945-DD.MM.1945 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 nedokončený prototyp | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | odhazovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola/lyže | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,500 m | |
Délka: Length: | 6,050 m | |
Výška: Height: | 2,700 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 17,70 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | motokompresorový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Cu-11 o tahu 1,96 kN | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | ? km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | žádná | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | 秋火 - Šúka - Podzimní oheň Spojenecké kódové jméno nepřiděleno. Výkonové parametry neexistují. Koncem války dostalo námořní letectvo dva kusy bezmotorových kluzáků Jokosuka MXY8 Akigusa 秋草, které byly určeny pro výcvik pilotů raketových letadel Micubiši J8M1 Šúsuj. Tyto kluzáky měly jednu odlišnost od armádních Ku-13, byly vybaveny palivovými nádržemi. Námořnictvo chtělo tyto cvičné kluzáky pohánět motokompresorovým motorem Cu-11. K realizaci však již do konce války nedošlo. | |
Zdroje: Sources: | René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1. HPM č. 2/1992 a 3/1992, Ivo Pejčoch, Messerschmitt Me-163 Komet. read-and-go.hopto.org archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Jokosuka-MXY9-Suka-t46448#181365Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.