Main Menu
User Menu

Henschel Hs 127

     
Název:
Name:
Henschel Hs 127
Originální název:
Original Name:
Henschel Hs 127
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1937-DD.MM.1938 Henschel Flugzeug-Werke AG, Berlin /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1937-DD.MM.1938
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
18,00 m
Délka:
Length:
12,00 m
Výška:
Height:
? m
Plocha křídla:
Wing Area:
? m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Daimler-Benz 600 D o vzletovém výkonu 699 kW/950 k
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
568 km/h v ? m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
1500 kg pum
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Firma Henschel se zúčastnila soutěže na Schnellbomber (rychlý bombardér) společně s ní také firmy Focke-Wulf, Junkers a Bayerische Flugzeugwerke.

Požadavky soutěže:
- Třímístný letoun
- Obranná výzbroj tvořená kulometem MG 15 ráže 7,92 mm se zásobou 500 nábojů a s nosností 500 kg pum nebo při přetížení až 800 kg.
- Maximální rychlost 500 km/h a udržet jí nejméně 30 minut
- Cestovní rychlost kolem 450 km/h
- Doba výstupu do výšky 7000 m s normálním pumovým nákladem maximálně 25 minut
- Dráha potřebná ke vzletu max 750 m
- Dráha při přistání max 430 m

Firma Focke-Wulf nestihla svůj návrh předložit včas.
V soutěži vyhrál Junkers Ju 88

První prototyp Hs 127 V1 byl zalétán roku 1937. Druhý prototyp Hs 127 V2 byl dokončen koncem roku 1938, poté byl vývoj přerušen.
Zdroje:
Sources:
Marek Murawski, Letadla Luftwaffe 1933-45 Část 2, str. 78-79, Intermodel, rok 1997, ISBN 80-901976-3-9
Nowarra, Heinz J. Die Deutsche Luftrüstung 1933-1945, Band 3: Flugzeugtypen Henschel-Messerschmitt. Bernard & Graefe Verlag, Koblenz 1993. ISBN 3-7637-5467-9.
URL : https://www.valka.cz/Henschel-Hs-127-t46406#181062Verze : 0
www.warbirdsresourcegroup.org
Henschel Hs 127 - Henschel Hs 127 V1 po prvním letu koncem roku 1937

Henschel Hs 127 V1 po prvním letu koncem roku 1937
URL : https://www.valka.cz/Henschel-Hs-127-t46406#181063Verze : 0