Letov Š-17 vznikl úpravou třetího prototypu letounu Letov Š-16 do nějž byl vestavěn výkonnější motor BD-500. Takto modifikovaný letoun byl vyžadován k porovnávacím zkouškám MNO ale nakonec byl tento požadavek stažen. Přestavěný prototyp byl posléze uveden do původního stavu a následně zařazen do výzbroje Československého letectva.
Letoun byl dohotoven a zalétán v roce 1929 a ještě ten rok přestavěn zpět na standartní Š-16. V roce 1932 byl poškozen při přistání a již se díky zastaralosti konstrukce neupravoval.
Zdroje:
V.Němeček: Československá letadla 1
Archiv autora
Letoun byl dohotoven a zalétán v roce 1929 a ještě ten rok přestavěn zpět na standartní Š-16. V roce 1932 byl poškozen při přistání a již se díky zastaralosti konstrukce neupravoval.
Zdroje:
V.Němeček: Československá letadla 1
Archiv autora