Lioré et Olivier LeO H-258

     
Název:
Name:
Lioré et Olivier LeO 258 Lioré et Olivier LeO 258
Originální název:
Original Name:
Lioré et Olivier LeO 258
Kategorie:
Category:
protiponorkový/protilodní letoun aeroplane for anti-submarine/anti-ship warfare
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1931-DD.MM.193R Société des Etablissements Lioré et Olivier, Argenteuil /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1931-DD.MM.193R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
26
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky floats
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4800 kg 11464 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
9830 kg 17137 lb
Rozpětí:
Wingspan:
25.50 m 83ft 7,94in
Délka:
Length:
17.54 m 57ft 6,54in
Výška:
Height:
6.80 m 22ft 10,8in
Plocha křídla:
Wing Area:
133.50 m2 1436.98 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Hispano-Suiza 12Nbr o výkonu 478 kW Hispano-Suiza 12Nbr, power 641 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
240 km/h v ? m 149.1 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5000 m 19029 ft
Dolet:
Range:
2000 km 932.1 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x dvojitý pohyblivý 7,7mm kulomet Lewis na přídi
1x dvojitý pohyblivý 7,7mm kulomet Lewis na hřbetě
1x pohyblivý 7,7mm kulomet Lewis v břišním střelišti


1x 670kg torpédo nebo
500 kg pum
1x twin flexible .303 in Lewis machine gun in the nose
1x twin flexible .303 Lewis machine gun in the dorsal position
1x flexible .303 Lewis machine gun in the ventral bin


1x torpedo or
1100 lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
www.aviafrance.com
http://www.airwar.ru/enc/sww2/h258.html
URL : https://www.valka.cz/Liore-et-Olivier-LeO-H-258-t42496#167845 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/sww2/h258.html

Lioré et Olivier LeO H-258 - LeO 258 námořní letky 3B1 na hladině jezera Thau u obce Balaruc v Languedocu. Po technické zastávce na tomto jezeře obvykle Lea odlétala naložena koši ústřic...

LeO 258 námořní letky 3B1 na hladině jezera Thau u obce Balaruc v Languedocu. Po "technické" zastávce na tomto jezeře obvykle Lea odlétala naložena koši ústřic...
URL : https://www.valka.cz/Liore-et-Olivier-LeO-H-258-t42496#500302 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/sww2/h258.html

Lioré et Olivier LeO H-258 - Koncem 30. let byla část strojů upravena pro kolový podvozek.

Koncem 30. let byla část strojů upravena pro kolový podvozek.
URL : https://www.valka.cz/Liore-et-Olivier-LeO-H-258-t42496#500306 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/sww2/h258.html

Lioré et Olivier LeO H-258 - LeO H-258 No.1 byl osobní stroj velitele letky 4S2 L. V. Luthereaua. Zde kotví u ostrovů Galite.

LeO H-258 No.1 byl osobní stroj velitele letky 4S2 L. V. Luthereaua. Zde kotví u ostrovů Galite.
URL : https://www.valka.cz/Liore-et-Olivier-LeO-H-258-t42496#500348 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více