M462-RF

     
Název:
Name:
M262 RF M262 RF
Originální název:
Original Name:
M262 RF
Kategorie:
Category:
hvězdicový motor radial engine
Výrobce:
Producer:
Automobilové závody Letňany n.p. / Avia s.p.
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR
Použití:
Use:
Z-37 Čmelák
L-60SF Brygadýr
Technické údaje:
Technical Data:
 
Počet válců:
Number of Cylinders:
9
Hmotnost:
Weight:
218 kg 481 lb
Celková délka:
Overall Length:
1020 mm 3ft 4,15in
Celková šířka / Průměr:
Overall Width / Diameter:
9851) mm 3ft 2,78in1)
Celková výška:
Overall Height:
- mm -
Vrtání:
Bore:
105 mm 4 ⅛ in
Zdvih:
Stroke:
1302) mm 5 ⅛ in2)
Zdvihový objem:
Swept Volume: (l/cu in)
10,161 l 620.06 cu in
Palivo:
Fuel:
LBZ 78 LBZ 78
Příprava palivové směsi:
Carburation or Injection:
karburátor AK-14 RF Carburettor AK-14 RF
Kompresní poměr:
Compression Ratio:
6,2:1 6.12:1
Plnění válců:
Mixture Charging:
Přeplňovaný, jednostupňový kompresor Supercharger: Single-stage, centrifugal
Chlazení:
Cooling:
vzduchem Air-cooled
Výkony:
Performance:
 
Výkon:
Power:
234,93) kW při 2450 ot/min 3153) bhp at 2450 rpm
Poznámka:
Note:
Prestavba z AI-14RF.

Hvězdicový, vzduchem chlazený devítiválec s trvale zapnutým kompresorem, pro stavitelnou vrtuli, olejový a palivový systém určen pouze pro základní polohy letové obálky. Omezení provozního přetížení obvyklá pro neakrobatické letadla.

Redukční poměr reduktoru - 0,787

1) s deflektory 1000 mm
2) pro válec č. 4
3) startovní výkon
Engine is based on the type AI-14 RF engine.

Gear ratio of reduction gear unit - 0.787

1) with deflectors 3ft 3,36in
2) for cylinder No. 4
3) Take-off power output
Zdroje:
Sources:
http://www.pistovemotory.cz/motory
URL : https://www.valka.cz/M462-RF-t42456#584176 Verze : 0
detail válce, vstřikovače, svíčky a zdvihátek ventilů
URL : https://www.valka.cz/M462-RF-t42456#167571 Verze : 0
Motory M-462 neboli navrhnuté a vyrábané v podniku Avia, ale boli prestavované z dodaných sovietskych motorov AI-14RF a boli vybavované novými reduktormi. Na motoroch používaná vrtuľa V-520 je dvojlistá hydraulicky ovládaná. Motor slúžil na pohon Zlin (Let) Z-37 Čmelák.

Zdroj:
www.enviweb.cz
URL : https://www.valka.cz/M462-RF-t42456#486163 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více