Název: Name: | Nakadžima 7-Ši NK1F | Nakajima 7-Shi NK1F |
Originální název: Original Name: | 中島7-试 NK1F | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1932-DD.MM.1932 Nakajima Aircraft Company, Ltd., Ōta | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1932-DD.MM.1932 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1932 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1104 kg | 2434 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1600 kg | 3527 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 1700 kg | 3748 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 11,000 m | 36ft 1,06in |
Délka: Length: | 7,200 m | 23ft 7,45in |
Výška: Height: | 3,200 m | 10ft 5,98in |
Plocha křídla: Wing Area: | 20,00 m2 | 215.28 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 80,00 kg/m2 | 16.39 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Nakadžima Kotobuki 5 o vzletovém výkonu 405 kW (550 k), 441 kW (600 k) v h= 3 048 m vrtule: trojlistá kovová Hamilton-Standard s nestavitelným úhlem náběhu o průměru 2 700 mm | Nakajima Kotobuki 5 nine-cylinder air-cooled radial, rated at 542 hp for take-off and 592 hp at 10,000 ft. Driving a three-blade fixed pitch metal Hamilton-Standard propeller of 8ft 10,29in diameter |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 296 km/h v 3048 m | 183.9 mph in 10000 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 272 km/h v ? m | 169 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 13,3 m/s | 2618.1 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 4,42 min do 3000 m | 4,42 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9600 m | 31496 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Typ 89 model 2 ráže 7,7 mm (po 500 nábojích) Pumová zátěž: 2x 30 kg | Two 0.303 in Type 89 Model 2 machine-guns in the upper fuselage decking with 500 rpg External stores: two 66 lb bombs |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Experimentální palubní stíhací letoun 7-Ši (postavený na základě armádní stíhačky Nakadžima Type 91-1 Letová vytrvalost: 2 h | Experimental 7-Shi Carrier Fighter Endurance 2.0 hours |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, London: Putnam, 1990, ISBN:0 85177 840 2 William Green a Gordon Swanborough, The Complete Book of Fighter: An Illustrated Encyclopedia of Every Fighter Aircraft Built and Flown, Smithmark Publisher, rok 1995, ISBN-10: 0831739398 Tadashi Nozawa, Encyclopedia of Japanese Aircraft 1900-1945. Vol.5.( 日本航空機総集〈第5巻〉中島篇), Nakajima Aircraft., Shuppan-Kyodo (出版協同社) rok 1983 Tadeusz Januszewski, Krzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarki 1912-1945, tom1., Wydawnictwo Lampart, Warszawa, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1 Lubomír Vejřík, Vzestup a pád orlů Nipponu 1931-1941 Prolog, Vydání Svět křídel Cheb, první vydání, rok 1994, ISBN 80-85280-26-4 www.ne.jp archiv autora |