Main Menu
User Menu

Kawaniši J3K1 Ši-17B

Kawanishi J3K1 Shi-17B Otsu / 川西 J3K1 海军陆基"17"试"乙"型战斗机

     
Název:
Name:
Kawaniši J3K1 Ši-17B (Ocú)
Originální název:
Original Name:
J3K1 海军陆基"17"试"乙"型战斗机
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
Kawanishi Aircrafts, Ltd., Naruo /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.1942
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
pouze projekt / project only
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4410 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
12,500 m
Délka:
Length:
10,118 m
Výška:
Height:
4,130 m
Plocha křídla:
Wing Area:
26,00 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
169,62 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Mitsubishi MK9A (Ha-43-41), vzduchem chlazený dvouhvězdicový osmnáctiválec o vzletovémm výkonu 1 618 kW (2200 k), 1 522 kW (2070 k) v h= 1 000 m, 1 420 kW (1930 k) v h= 5 000 m a 1 324 kW (1800 k) v h= 6 000 m.
Vrtule čtyřlistá konstantní rychlostí otáčení o průměru 3 200 mm.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
685 km/h v 8000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
11600 m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kanón Typ 5 ráže 30 mm v křídlech a
2x pevný kulomet Typ 3 ráže 13,2 mm nad motorem.
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
J3K1 海军陆基"17"试"乙"型战斗机 - Experimentální námořní přepafový stíhací letoun J3K1 17-Ši B.


Projekt přepadového stíhacího letounu byl v roce 1942 ukončen ve prospěch právě dokončovaného plovákového stíhače N1K1 Kjófú. Tento plovákový stíhač svými výkony sliboval jednodušší vývoj pozemního letounu N1K1-J Šiden.
Továrna Kawaniši Kokuki K. K. se v koncem roku ke zrušenému projektu vrátila. Stalo se tak na základě specifikací 18-Ši a projekt byl upraven do nové podoby pod novým označením J6K1 Jimpu.
Zdroje:
Sources:
René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
Tadashi Nozawa, Encyclopedia of Japanese Aircraft 1900-1945, Vol.3, Kawanishi Aircraft, Shuppan-Kyodo 1982
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-J3K1-Si-17B-t41470#161312Verze : 0
MOD
Pro představu alespoň trojpohledový náčrt
Kawaniši J3K1 Ši-17B  -


Kawaniši J3K1 Ši-17B  -


URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-J3K1-Si-17B-t41470#161315Verze : 1
MOD