Ženijní pojízdná dílna typu 2 - z roku 1962
Dílna se akládá ze dvou 3t nákl.automobilů Praga V3S se skříňí ,z jednoho čtyřkolového skladového přívěsu a z jednoho dvoukolového podvozku s elektrocentrálou 30 kVA.
V dílně je možné pracovat za jakéhokoliv počasí a roční době a to bežných opravách a ošetření ženijní techniky a také hlavně k výrobě skob,háků ,ok a dalších spotřebních záležitostí ženistů.
Auta jsou též plna drobného nářadí pro práci v poli.
Obsluhu tvoří náčelník dílny a specialisté. myslím ,že to bylo 1 + 9 osob.
Ve čtyřkoláku A3 byl sklad ND a některé nástroje.
Celková hmotnost:
- strojní dílny ...... 8 700kg
- kovářské a svářečské ...... 8 000 kg
Je možno postavit z boku stanový přístřešek o ploše cca 4 x 4 m.
Hlavní zařízení dílny :
- soustruh typu S 28
- sloupová vrtačka VK 32
- stojanová bruska BNT 34 P-1
- stolní bruska TM 2 BR
- zkoušeč trysek NC 50
- rozvodná skříň
Polní kombinovaná výheň je umístěna při levé steně dílny vedle kamen.Ventilátor je možno pohánět šlapacím kolem když nefunguje elektrika 220V.
Do ČSLA se tohle začalo zavádět v roce 1963 a v 1977 se to mírně modernizovalo.
Beteer
Dílna se akládá ze dvou 3t nákl.automobilů Praga V3S se skříňí ,z jednoho čtyřkolového skladového přívěsu a z jednoho dvoukolového podvozku s elektrocentrálou 30 kVA.
V dílně je možné pracovat za jakéhokoliv počasí a roční době a to bežných opravách a ošetření ženijní techniky a také hlavně k výrobě skob,háků ,ok a dalších spotřebních záležitostí ženistů.
Auta jsou též plna drobného nářadí pro práci v poli.
Obsluhu tvoří náčelník dílny a specialisté. myslím ,že to bylo 1 + 9 osob.
Ve čtyřkoláku A3 byl sklad ND a některé nástroje.
Celková hmotnost:
- strojní dílny ...... 8 700kg
- kovářské a svářečské ...... 8 000 kg
Je možno postavit z boku stanový přístřešek o ploše cca 4 x 4 m.
Hlavní zařízení dílny :
- soustruh typu S 28
- sloupová vrtačka VK 32
- stojanová bruska BNT 34 P-1
- stolní bruska TM 2 BR
- zkoušeč trysek NC 50
- rozvodná skříň
Polní kombinovaná výheň je umístěna při levé steně dílny vedle kamen.Ventilátor je možno pohánět šlapacím kolem když nefunguje elektrika 220V.
Do ČSLA se tohle začalo zavádět v roce 1963 a v 1977 se to mírně modernizovalo.
Beteer