Main Menu
User Menu
BA-10


Vozidla BA-10 byla se vyráběna do prosince 1939 (vozidlo stálo 48 946,8 rublů), BA-10M se vyrábělo od půli roku 1940 (vozidlo stálo 56 046,80 rublů).




TTD BA-10 (BA-10M)
Délka: 4,51 m
Šířka: 2,017
Výška: 2,155 m
Světlá výška: 325 mm
Bojová hmotmost: 5 100 kg (5 500kg)


Výzbroj:
1x kanon ráže 45 mm typ 20K vz. 1934
Munice: 49 ks
Náměr:-2 ° do + 20°
Odměr: 360°
2x kulomet DT
Ráže: 7,62 mm
Počet nábojů: v 33 zásobnících ( 2079 nábojů)


Pancéřování
trup: předek 10 mm
bok:10 mm
záď: 10 mm
věž: 10 mm (10 mm)
strop: 6mm
podvozek:3 mm


Motor
- typ: GAZ-M1
- výkon: 50 k


Max.rychlost: 68 km/h (90 km/h na kolejích)
Zásoba PHM: 118 l (109 l) ve dvou nádržích


Dojezd:
Silnice: 298 km (285 km)
Terén: 213 km (205 km)


Stoupání: 29°
Boční náklon:26°
Brod: 0,8 m


Radiostanice:
71-TK-1 (71-TK-3)




Zdroj+fotky:
1.Archiv autora
2.The Encyclopedia of Tanks and Armored Fighting Vehicles - The Comprehensive Guide to Over 900 Armored Fighting Vehicles From 1915 to the Present Day, General Editor: Christopher F. Foss, 2002
3. The Encyclopedia of Weapons of World War II, Chris Bishop, 1998
4. Jane's World War II Tanks and Fighting Vehicles The Complete Guide, Leland Ness, 2002
SOV - BA-10 / BA-10M - čtyři pohledy na prototyp BA-10

čtyři pohledy na prototyp BA-10
SOV - BA-10 / BA-10M -


SOV - BA-10 / BA-10M -


SOV - BA-10 / BA-10M -


SOV - BA-10 / BA-10M -


URL : https://www.valka.cz/SOV-BA-10-BA-10M-t3951#237811Verze : 0
Zaujmuly mne ty pasy!!
SOV - BA-10 / BA-10M -


URL : https://www.valka.cz/SOV-BA-10-BA-10M-t3951#10943Verze : 0
A dalsi fotecka
SOV - BA-10 / BA-10M -


URL : https://www.valka.cz/SOV-BA-10-BA-10M-t3951#10945Verze : 0
...
SOV - BA-10 / BA-10M - Zdroj:www.autogallery.org.ru

Zdroj:www.autogallery.org.ru
SOV - BA-10 / BA-10M - Zdroj: www.autogallery.org.ru

Zdroj: www.autogallery.org.ru
SOV - BA-10 / BA-10M - Zdroj: www.autogallery.org.ru

Zdroj: www.autogallery.org.ru
SOV - BA-10 / BA-10M - Zdroj: www.autogallery.org.ru

Zdroj: www.autogallery.org.ru
SOV - BA-10 / BA-10M - Zdroj: www.autogallery.org.ru

Zdroj: www.autogallery.org.ru
SOV - BA-10 / BA-10M - Zdroj: www.autogallery.org.ru

Zdroj: www.autogallery.org.ru
SOV - BA-10 / BA-10M - Zdroj: www.autogallery.org.ru

Zdroj: www.autogallery.org.ru
URL : https://www.valka.cz/SOV-BA-10-BA-10M-t3951#78312Verze : 0
MOD
Ty pásy zmíněné v prvním příspěvku byly standardem, ve dvacátých a třicátých letech to bylo poměrně užívané řešení ke zvýšení průchodivosti. Na dalších fotkách jseo pak vidět na blatnících nebo kolem zádi. Používaly se pouze v měkším terénu.
URL : https://www.valka.cz/SOV-BA-10-BA-10M-t3951#78318Verze : 0
1) Fotka pohled do řidičova prostoru, řidič nesměl být vyšší než 170 mm jinak se hlavou mlátil o strop.
2) Fotka uložení munice pod věží, věž byla natáčena pouze manuálně.
3) Pancéřový karoserie před montáží na podvozek
4) Úprava pro přepravu na kolejích
SOV - BA-10 / BA-10M - 4)

4)
SOV - BA-10 / BA-10M - 3)

3)
SOV - BA-10 / BA-10M - 2)

2)
SOV - BA-10 / BA-10M - 1)

1)
URL : https://www.valka.cz/SOV-BA-10-BA-10M-t3951#237812Verze : 0
Raritná fotografia poľnej úpravy koristného BA-10. Veža je demontovaná a na hornej strednej časti korby je navarená releatívne vysoká trojstranná pancierová nadstavba.


https://histomil.com

SOV - BA-10 / BA-10M -


URL : https://www.valka.cz/SOV-BA-10-BA-10M-t3951#536598Verze : 4
MOD