SOV - GAZ-AAA

ГАЗ-AAA
     
Název:
Name:
GAZ-AAA GAZ-AAA
Originální název:
Original Name:
ГАЗ-AAA
Kategorie:
Category:
valník cargo bed truck
Výrobce:
Producer:
Gorkovskij Automobilnyj Zavod
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1934-DD.MM.1944
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
37 373
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
XX.XX.XXXX
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
2+16
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
6x4
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
2500 kg 5512 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
2000 kg 4409 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
4500 kg 9921 lb
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
- kg - lb
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
- kg - lb
Celková délka:
Overall Length:
5335 mm 17ft 6,03in
Celková šířka:
Overall Width:
2030 mm 6ft 7,92in
Celková výška:
Overall Height:
1935 mm 6ft 4,18in
Světlá výška:
Ground Clearance:
230 mm 9,06in
Rozvor:
Wheelbase:
2730 mm - 940 mm 107 ½ in - 37in
Rozchod:
Track:
1405/1420 mm

Brzdová soustava:
Braking System:
Prevádzková: mechanická, třecí (špalíková) na všetky kolesá
Ruční: mechanická, třecí na převodový mechanizmus
-
Elektrický systém:
Electrical System:
6 V, jednosmerný 6 V
Pneumatiky:
Tyres:
6,50-20"
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
GAZ-AA/GAZ-MM, zážehový, kapalinou chlazený 4 válec, obsah 3285 cm3, 42/50 HP při 2600/2800 ot/min -
Převodovka:
Gearbox:
mechanická 4+1 mechanical 4+1
Spojka:
Clutch:
jednokotúčová, suchá dry, one disc
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
45 l 9.9 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
60 km/h 37.3 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
22,5 l/100 km 12.55 mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
370 km 229.9 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
340 km 211.3 mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
45 ° / 64 °
Svah:
Gradient:
27 ° 60 %
Boční náklon:
Side Slope:
18 ° 40 %
Překročivost:
Trench Crossing:
0,45 m 17,7in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
- m -
Brodivost:
Fording Depth:
0,6 m 23,6in
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Podvozky byly používány i pro autobusy a obrněné automobily (např. BA-27M) -
Zdroje:
Sources:
Kňazev M., Avtamabili Krasnoj Armii, Broněkolekcija spec.No2, Moďelist-Konstruktor, Moskva 2006
URL : https://www.valka.cz/SOV-GAZ-AAA-t39325#327897 Verze : 0
foto
SOV - GAZ-AAA -


URL : https://www.valka.cz/SOV-GAZ-AAA-t39325#149086 Verze : 0
verze s protiletadlovými kulomety M-4 Maxim na korbě
SOV - GAZ-AAA -


URL : https://www.valka.cz/SOV-GAZ-AAA-t39325#149087 Verze : 0
Vyrábaný: 1933 - 43
Počet vyrobených kusov: 37 373
TTD:
Nosnosť: 2000/1500 kg
Dĺžka: 5,33 m
Šírka: 2,04 m
Výška: 1,97 m
Hmotnosť: 2,47 t
Motor: 4 válec GAZ-AA/GAZ-MM, priemer valcov 9,84 cm, obsah 3285 cm3, max. výkon 42/50 ks pri 2600/2800 ot/min
Max. rýchlosť: 65 km/h
Kapacita palivovej nádrže: 100 l
Priemerná spotreba: 27 l/100 km


Zdroj:
rkkaww2.armchairgeneral.com
URL : https://www.valka.cz/SOV-GAZ-AAA-t39325#189501 Verze : 0
GAZ-AAA



Zdroj
Kňazev M., Avtamabili Krasnoj Armii, Broněkolekcija spec.No2, Moďelist-Konstruktor, Moskva 2006

SOV - GAZ-AAA - GAZ-AAA
čtyřpohledový nákres

GAZ-AAA
čtyřpohledový nákres

SOV - GAZ-AAA - GAZ-AAA
z předválečné produkce

GAZ-AAA
z předválečné produkce

SOV - GAZ-AAA - GAZ-05-193 
autobus na podvozku GAZ-AAA

GAZ-05-193
autobus na podvozku GAZ-AAA

SOV - GAZ-AAA - GAZ-AAA s PLK 25mm vz.1940 
Jihozápadní front, 1943

GAZ-AAA s PLK 25mm vz.1940
Jihozápadní front, 1943

URL : https://www.valka.cz/SOV-GAZ-AAA-t39325#327901 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více