Main Menu
User Menu

CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení)

OZ-88


Odmrazovací zařízení OZ-88 je určené k čištění letištních ploch od nečistot, námrazy a napadaného sněhu.


Prostředek je postaven na podvozku nákladního automobilu Praga V3S.


Pohonná jednotka M-701C je jednoproudý turbokompresorový motor s jednostranným odstředivým kompresorem, jednostranným vstupem a jednostupňovou plynovou turbínou. Natáčení motoru od podélné osy činí 90° (vpravo ve směru vozidla).


Hlavní části:
- podvozek Praga V3S
- rám nástavby a točna k uchycení proudové pohonné jednotky M 701
- palivová nádrž o objemu 1 800 l
- elektrická soustava
- proudový motor M 701C



Technicko-taktická data
Hmotnost: 8 880 kg


Rozměry:
- délka: 8 480 mm
- šířka: 2 320 mm
- výška: 3 270 mm


Maximální rychlost: 30 km/h


Pracovní rychlost: 10 km/h při čištění, spotřeba paliva 840 l/hod


Motor M701C:
- teplota výstupních plynů: 600°
- vychýlení motoru nahoru: 20°
- vychýlení motoru dolů: 30°
URL : https://www.valka.cz/CZK-OZ-88-odmrazovaci-zarizeni-t38591#145929Verze : 0
MOD
OZ-88 na podvozku Praga V3S M2
CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


URL : https://www.valka.cz/CZK-OZ-88-odmrazovaci-zarizeni-t38591#145934Verze : 0
MOD
Fukar,4.zTL Čáslav 1999
CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


URL : https://www.valka.cz/CZK-OZ-88-odmrazovaci-zarizeni-t38591#201983Verze : 0
Slovenská verzia OZ-88 líšiaca sa najmä tvarom a objemom nádrží, ktorý je 2000 litrov.


Fotený stroj je z Leteckej základňe generálplukovníka Jána Ambruša (Prešov).


Fotené pri oslavách Dňa víťazstva 8.5.2007 v Prešove. Kvalita fotografií žiaľ nie je najlepšia, fotil som totiž mobilom.
CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


URL : https://www.valka.cz/CZK-OZ-88-odmrazovaci-zarizeni-t38591#219197Verze : 0
MOD
letiště Pardubice, Aviatická pouť 2007, 3.6.2007
CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


URL : https://www.valka.cz/CZK-OZ-88-odmrazovaci-zarizeni-t38591#225229Verze : 0
MOD
Odmrazovacie zariadenie Praga V3S OZ-90


nadstavba: motor M-701


zdroje: mil.sk; časopis OBRANA 3/2012
CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


CZK - OZ-88 (odmrazovací zařízení) -


URL : https://www.valka.cz/CZK-OZ-88-odmrazovaci-zarizeni-t38591#426961Verze : 0
MOD
Diskuse
Při "práci" se vozidlo pohybuje silou motoru Pragovky, nebo proudového motoru? Jde mi o to, jestli při velkém stranovém natočení nástavby stačí síla pr. motoru k pohybu.
URL : https://www.valka.cz/CZK-OZ-88-odmrazovaci-zarizeni-t38591#454409Verze : 0
MOD
Při práci se OZ-88 pohybuje silou motoru vlastního vozidla. To však některým "borcům" nebránilo zkoušet maximálku V3S s využitím proudového motoru - www.liaz.cz
URL : https://www.valka.cz/CZK-OZ-88-odmrazovaci-zarizeni-t38591#454439Verze : 0
MOD
O tom něco vím, tedy ne, že bych to zkoušel já, ale...Nevěděl jsem jen, jak je to správně a nechtělo se mi čekat do pondělka, abych se zeptal těch správných lidí. Díky
URL : https://www.valka.cz/CZK-OZ-88-odmrazovaci-zarizeni-t38591#454480Verze : 0
MOD