Název: Name: | Avia Av-14FG | |
Originální název: Original Name: | Avia Av-14FG | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.03.1967-DD.05.1968 Aero Vodochody n.p., Odolena voda / | |
Období výroby: Production Period: | DD.03.1967-DD.05.1968 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 9 konverzí | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 3 + 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 12500 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 31,70 m | |
Délka: Length: | 24,10 m | |
Výška: Height: | 7,88 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 100,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Avia M-82T o výkonu 1397 kW/1900 k čtyřlistá stavitelná vrtule AV-50 | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 410 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7400 m | |
Dolet: Range: | 1200 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | československé vojenské označení Il-14FG | |
Zdroje: Sources: | www.letecke-muzeum.cz ruslet.webnode.cz |
URL : https://www.valka.cz/Avia-Av-14FG-t36665#553823Verze : 0
Aubi
MOD
Verze Il-14FG (Av-14FG) byla určena k pořizování fotogrametrických fotografií zemského povrchu. Pro tyto účely dostala původní cestovní Il-14 novou prosklenou příď, ve které seděl operátor kamerových systémů či přímo fotograf. Kamery byly umístěny ve vyklizeném cestovním/nákladovém prostoru trupu.
URL : https://www.valka.cz/Avia-Av-14FG-t36665#165617Verze : 1
...
Štart na fotogrametrickú misiu.
Upravená predná časť lietadla - pracovisko operátora.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Štart na fotogrametrickú misiu.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Upravená predná časť lietadla - pracovisko operátora.
URL : https://www.valka.cz/Avia-Av-14FG-t36665#254683Verze : 0
Avia Av-14FG (0603, výrobní číslo 4340603), Letecké muzeum, Kunovice, 2007. Letoun výrobního čísla 4340603 byl do Československa dodán 13. května 1956, jako poslední letoun z pěti dodaných Il-14 pocházejících ze sovětské výroby. Stroj byl zhotoven v Taškentském leteckém závodu č. 84 V. P. Čkalova a původně létal jako vládní letoun Il-14P pod značkou OK-BYT. 22. října 1964 byl zrušen a později přestavěn na verzi Il-14FG (Av-14FG).
Zdroj: archiv autora
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Avia-Av-14FG-t36665#310303Verze : 2
karaco
MOD
Avia Av-14FG (6102), Vojenské letecké muzeum, Praha-Kbely, červen 2016.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Avia Av-14FG |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Avia-Av-14FG-t36665#554173Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.