Název: Name: | Škoda Lr | Škoda Lr |
Originální název: Original Name: | Škoda Lr | |
Kategorie: Category: | motor s válci do W | W engine |
Výrobce: Producer: | Avia, akciová společnost pro průmysl letecký Čakovice, Praha - Čakovice | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1929-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Použití: Use: | - | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 12 | |
Hmotnost: Weight: | 472 kg | 1041 lb |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | ? |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | ? mm | ? |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | ? |
Vrtání: Bore: | 140 mm | 5 ½ in |
Zdvih: Stroke: | 160 mm | 6 ¼ in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 29,56 l | 1803.86 cu in |
Palivo: Fuel: | ? | ? |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | karburátor | carburretor |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6:1 | 6:1 |
Plnění válců: Mixture Charging: | ? | ? |
Chlazení: Cooling: | kapalinové | Liquid-cooled |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 368 1) kW při 2000 ot/min | 493.2 1) bhp at 2000 rpm |
Poznámka: Note: | 1) Jmenovitý výkon, 500 k Startovní výkon 426,6 kW při 2200 ot/min. Verze motoru Škoda L s reduktorem, redukční poměr 2:1 Spotřeba paliva 240 g.h-1.k-1 / 326 g.h-1.kW-1. Tento motor patří do produkce Avie z důvodu převzetí Avie koncernem Škoda a následného sloučení vývoje a výroby leteckých motorů. | 1) Nominally power output Take-off power output 572.1 bhp at 2200 rpm. Version of Škoda L with reductor, reduction ratio 2:1 |
Zdroje: Sources: | V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968 |