Název: Name: | Phönix C.I | |
Originální název: Original Name: | Phönix C.I | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1918-DD.MM.1918 Phönix Flugzeugwerke AG, Wien / DD.MM.1918-DD.MM.1918 Ungarische Lloyd Flugzeug- und Motorenfabrik AG, Aszód / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1918-DD.MM.1918 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 109 Phönix (121.01/121.109) 7 Lloyd (49.01/49.07) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 820 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 1240 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,00 m | |
Délka: Length: | 7,52 m | |
Výška: Height: | 2,95 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hiero L o výkonu 169 kW | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 175 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 55 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5400 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kulomet Schwarzlose ráže 8 mm 1x pohyblivý kulomet Schwarzlose ráže 8 mm 50 kg pum | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Vytrvalost: 3,5 h - 1 koupen po válce Švédskem, v licenci postaveno dalších 30 ve Švédsku jako E 1 Dront s motorem Benz a 10 jako E 2 Dront s motorem Hispano-Suiza | |
Zdroje: Sources: | Murphy, Justin D. Military Aircraft, Origins to 1918: An Illustrated History of Their Impact www.theaerodrome.com www.theaerodrome.com https://en.wikipedia.org/wiki/Phönix_C.I www.avrosys.nu |
URL : https://www.valka.cz/Phoenix-C-I-t36081#134587Verze : 0
A. Barwig na tomto stroji sestřelil Spad13 F. Baraccy.
Stroj, s nímž 19. 6. 1918 jeho posádka ve složení pilot Zgsf. Max Kauer a pozorovatel Oblt. Arnold Barwig sestřelila Spad 13, pilotovaný F. Baraccou. Letoun nese tmavě zelený nátěr doplněný hnědými skvrnami, spodní plochy křídel v barvě plátna.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Phönix |
Typ letounu | Phönix C.I |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | Barwig, Arnold |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | 121.17 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | FliK 28 |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 19.06.1918 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Stroj, s nímž 19. 6. 1918 jeho posádka ve složení pilot Zgsf. Max Kauer a pozorovatel Oblt. Arnold Barwig sestřelila Spad 13, pilotovaný F. Baraccou. Letoun nese tmavě zelený nátěr doplněný hnědými skvrnami, spodní plochy křídel v barvě plátna.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Phoenix-C-I-t36081#398881Verze : 0
Rad
MOD
Pozorovací a zvědný Phoenix C.I (121.50) létal v československém letectvu v původní rakousko-uherské kamufláži.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | - |
Výrobce | Phönix |
Typ letounu | Phönix C.I |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 121.50 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Phoenix-C-I-t36081#405091Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Phonix C.1
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Phoenix-C-I-t36081#151244Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.