CZE - Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1


     
Název:
Name:
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1 Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1
Originální název:
Original Name:
Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1
Kategorie:
Category:
podvozek pro nástavbusuperstructure carrier
Výrobce:
Producer:
Tatra, Kopřivnice
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1998-DD.MM.2007 (?)
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
~100 (?)
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1998 (?)
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
1 + 1
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
4x4
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
8 700 kg 19 180 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
9 200 kg (10T, 11T, 14T)
8 400 kg (12T)
8 700 kg (13T)
20 283 lb (10T, 11T, 14T)
18 519 lb (12T)
19 180 lb (13T)
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
24 000 kg 52 911 lb
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
17 000 kg 37 479 lb
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
41 000 kg90 390 lb
Celková délka:
Overall Length:
6 610 mm (10T)
7 000 mm (11T, 12T)
7 410 mm (13T)
21ft 8.25in (10T)
22ft 11.5in (11T, 12T)
24ft 3.75in (13T)
Celková šířka:
Overall Width:
2 500 mm8ft 2.5in
Celková výška:
Overall Height:
3 065 mm 10ft 0.5in
Světlá výška:
Ground Clearance:
360 mm 1ft 2in
Rozvor:
Wheelbase:
3 700 mm (10T)
4 090 mm (11T, 12T, 13T)
12ft 1.5in (10T)
13ft 5in (11T, 12T, 13T)
Rozchod:
Track:
2 034 mm (přední náprava), 2 050 mm (zadní náprava) 6ft 8in (front axle), 6ft 8.75in (rear axle)
Brzdová soustava:
Braking System:
provozní - pneumatická (provozní tlak 8,5 bar), dvouokruhová, působící na kola všech náprav;
nouzová - pružinová, působící na kola zadních náprav s vazbou na soustavu přívěsu;
parkovací - pružinová, působící na kola zadních náprav;
odlehčovací - motorová brzda
service brake - dual-circuit pressure-air brakes acting on all wheels, with connection to the trailer brake system;
emergency brake - spring-type, acting on wheels of the rear axle, with connection to the trailer brake system;
parking brake - spring-type, acting on wheels of the rear axle;
engine brake - exhaust brake
Elektrický systém:
Electrical System:
napětí elektrické sítě: 24 V
ukostřený záporný pól
dva akumulátory: 12 V / 165 Ah
alternátor: 24 V / 55 A
nominal voltage: 24 V
ground pole: negative
two batteries: 12 V / 165 Ah
alternator: 24 V / 55 A
Pneumatiky:
Tyres:
14.00 R20
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Tatra T3B-928-60
- vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 2
- počet válců: 8
- vrtání: 120 mm
- zdvih: 140 mm
- objem válců: 12 667 cm3
- maximální točivý moment: 1570 Nm při 1200 ot/min
- maximální výkon: 255 kW při 1800 ot/min
Tatra T3B-928-60
- air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel engine, electronic cooling control; meets EURO 2 emission standards
- number of cylinders: 8
- bore: 4.72 in
- stroke: 5.51 in
- swept volume: 773 cu in
- maximum torque: 1158 lb.ft at 1200 rpm
- maximum power output: 342 hp (346.7 PS) at 1800 rpm
Převodovka:
Gearbox:
Tatra 10 TS 160
- synchronizovaná převodovka
- počet rychlostí (vpřed+vzad): 10+2
Tatra 10 TS 160
- synchromesh gearbox
- number of gears (forward+reverse): 10+2
Spojka:
Clutch:
jednolamelová s průměrem 430 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem single-plate, diaphragm clutch 1x430 mm, attached to the engine fly wheel; hydraulic control with pressure-air power cylinder
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
320 l 70.39 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
85 km/h (maximální dovolená rychlost)
105 km/h (maximální rychlost)
53 mph (maximum allowed speed)
65 mph (maximum speed)
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
? l/100 km ? mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
~ 1 000 km ~ 621 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
37°/37° (10T, 11T, 12T)
37°/31° (13T)
Svah:
Gradient:
45° (?) 100 % (?)
Boční náklon:
Side Slope:
30° (?) 67 % (?)
Překročivost:
Trench Crossing:
0,9 m 35 in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,45 m 18 in
Brodivost:
Fording Depth:
1,2 m 47 in
Uživatelské státy:
User States:



Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:

URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-26WR45-17-255-4x4-1-t35543#324627 Verze : 4
T815-26WR45 17 255 4x4.1


Terénní nákladní automobil používaný českou armádou od konce devadesátých let jako nosič specializovaných nástaveb a skříňových karoserií. Vozidlo existuje v několika subverzích lišících se mimo jiné rozvorem náprav:


T815-26WR45/10T - podvozek pro cisternový automobil CAP-6M
T815-26WR45/11T - podvozek osazený kontejnerovými příčkami NKSSK bez navijáku / podvozek osazený jednoramenným nosičem kontejnerů CTS 14155-VP
T815-26WR45/12T - podvozek osazený kontejnerovými příčkami NKSSK s navijákem
T815-26WR45/13T - podvozek se skříňovou nástavbou SSSK nebo KSSK
T815-26WR45/14T - podvozek pro radar ARTHUR
URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-26WR45-17-255-4x4-1-t35543#131373 Verze : 0
Dvě Tatry 815-26WR45/11T (VPZ 501 57-99 a VPZ 004 26-46) osazené jednoramenným nosičem kontejnerů CTS 14155-VP používané jako přepravníky kontejnerových karoserií pátrače Věra S/M u 53. centra PS a EB, září 2005.
CZE - Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1 -


URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-26WR45-17-255-4x4-1-t35543#302930 Verze : 0
Armáda České republiky používá malé množství vozidel T815-26WR45 také jako valníky, které slouží jako doprovodná vozidla mobilních spojovacích provozoven postavených na stejném podvozku. Na snímku je jedno takové vozidlo z výzbroje 73. tankového praporu zachycené při zdokonalovacím výcviku řidičů zabezpečovacích vozidel, který u tohoto útvaru proběhl v červenci 2013 a zahrnoval jízdu v proudu napříč Olomoucí.
CZE - Tatra 815-26WR45 17 255 4x4.1 - (MO ČR - www.army.cz)

(MO ČR - www.army.cz)
URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-26WR45-17-255-4x4-1-t35543#522707 Verze : 1

Diskuse

Byly by k dispozici fotografie interiéru Armaxu, zejména přístrojové desky?
URL : https://www.valka.cz/CZE-Tatra-815-26WR45-17-255-4x4-1-t35543#623487 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více