Název: Name: | 3,7 cm PaK 35/36 auf Sd.Kfz.10 | |
Originální název: Original Name: | 3,7 cm PaK 35/36 auf Sd.Kfz.10 | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.194R-DD.MM.194R polní přestavba (field conversion), ?, ? | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.194R-DD.MM.194R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | ? | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | ~5000 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 4750 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 1930 mm | |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 320 mm | |
Pancéřování: Armour: | - | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | NL 38 TRKM / HL 42 TRKM | |
Výkon: Power: | 66,2 / 73,5 kW při 2800 / 3000 ot/min | |
Převodové ústrojí: Transmission: | 7+3 | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 65 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 230 / 300 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | 130 / 170 km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 24 ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | 0,70 m | |
Výzbroj: Armament: | ||
Hlavní: Main: | 3,7 cm PaK 35/36 | |
Vedlejší: Secondary: | ? | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Seifert, Walter E. Die Zugkraftwagen der deutschen Wehrmacht 1 t - 5 t (Sd. Kfz. 10, Sd. Kfz. 11 und Sd. Kfz. 6). POdzun-Pallas-Veerlag, Wölfesheim-Berstad 2005. ISBN: 3-7909-0804-5. |
URL : https://www.valka.cz/3-7-cm-PaK-35-36-auf-Sd-Kfz-10-t35159#663282Verze : 0
Aubi
MOD
V rámci potrieb mobilných protitankových prostriedkov na začiatku vojny vznikla i táto úprava štandardného ľahkého delostreleckého ťahača hmotnostnej kategórie 1-tona Sd.Kfz.10 na samohybný protitankový kanón.
Na plošinu za priestorom vodiča bol lafetovaný protitankový kanón 3,7cm PaK 35/36.
Takéto úpravy existovali na pancierovanej i nepancierovanej verzii ťahača (poľné úpravy). Počet vyrobených kusov je mi neznámy. Po vyradení z prvolíniových jednotiek stroje slúžili na menej významných bojiskách a v školných jednotkách.
www.ebay.de
www.panzerpixel.de
Na plošinu za priestorom vodiča bol lafetovaný protitankový kanón 3,7cm PaK 35/36.
Takéto úpravy existovali na pancierovanej i nepancierovanej verzii ťahača (poľné úpravy). Počet vyrobených kusov je mi neznámy. Po vyradení z prvolíniových jednotiek stroje slúžili na menej významných bojiskách a v školných jednotkách.
www.ebay.de
https://www.panzerpixel.de/
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
www.panzerpixel.de
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/3-7-cm-PaK-35-36-auf-Sd-Kfz-10-t35159#128328Verze : 2
brano
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.