Hiro H4H2

Hiro H4H2 / 広廠 H4H2・九一式二号飛行艇
     
Název:
Name:
Hiro H4H2 Hiro H4H2
Originální název:
Original Name:
九一式二号飛行艇(H4H2)
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1932-DD.MM.1932 Hiro Naval Arsenal, Hiro /
DD.MM.1933-DD.MM.1937 Kawanishi Aircraft Co. Ltd., Naruo /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1932-DD.MM.1937
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
45:
Hiro - 28
Kawanishi - 17
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1932
Osádka:
Crew:
8
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
člunový trup flying boat
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4663 kg 10280 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
7500 kg 16535 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
23,460 m 76ft 11,62in
Délka:
Length:
16,570 m 11ft 9,75in
Výška:
Height:
6,220 m 20ft 4,87in
Plocha křídla:
Wing Area:
82,70 m2 890.204 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
90,67 kg/m2 18.57 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Myojo 1 nebo 2, vzduchem chlazeny hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 559 kW (760 k) a 588 kW (800 k) v h= 1 500 m.
Vrtule trojlisté, kovové, s nastavitelným úhlem náběhu o průměru 3 600 mm
Myojo 1 or 2 nine-cylinder air-cooled radial engines rated at 750 hp for take-off and 789 hp at 4,921 ft,
driving a three-blade variable pitch propellers of the diameter 11ft 9,75in.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
233 km/h v 1500 m 144.8 mph in 4921 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
170 km/h v ? m 105.6 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
19,33 min do 3000 m 19,33 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
3620 m 11877 ft
Dolet:
Range:
1280 km 795.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
2340 km 1454 mi
Výzbroj:
Armament:
3x pohyblivý kulomet Type 89 Model 1 ráže 7,7 mm
1x v předním střelišti a
1x zdvojený kulomet ve střelišti na hřbetě trupu.
Pumový náklad: do hmotnosti 500 kg (2x 250 kg).
One flexible 0.303 inch Type 89 Model 1 machine-gun in a bow-mounted and
one twin flexible 0.303 inch Type 89 Model 1 machine-guns in dorsal position.
Bomb load: Two 551 lb bombs.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
九一式飛行艇 - Námořní hydroplán Hiro typ 91 model 2


Letová výdrž: 15,25 h
九一式飛行艇 - Hiro Navy Type 91 Model 2 Flying Boat


Endurance: 15 hours 15 minutes
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
Tadashi Nozawa, Encyclopedia of Japanese Aircraft 1900-1945, Vol.3. Kawanishi, Yokosuka Aircraft. Tokio, Shuppan Kyōdōsha (出版協同社), rok 1981
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
http://en.wikipedia.org/wiki/Hiro_H4H
http://picpage7.tripod.com/h4h.html
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Hiro-H4H2-t33662#122642 Verze : 0
Fotografie Hira H4H2
Hiro H4H2 -


URL : https://www.valka.cz/Hiro-H4H2-t33662#122648 Verze : 0
Náčrtek H4H2 s hvězdicovými motory a novějšími SOP
Hiro H4H2 -


URL : https://www.valka.cz/Hiro-H4H2-t33662#122647 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více