CA-17
Cisternový automobil určený k přepravě automobilového i leteckého benzínu, motorové nafty a leteckého petroleje. Druhořadě možnost použít pro skladování a přečerpávání pohonných hmot. Za vozidlo lze připojit cisternový přívěs CP-11.
Cisterna postavená na strojovém spodku T-148 PP36 VN je vybavena čerpací a měrnou jednotkou. Čerpací jednotka je poháněna od motoru vozidla a umožňuje plnění a vyprazdňování vlastní nádrže na pohonné hmoty.
Technicko-taktická data
Pohotovostní hmotnost: 10 830 kg
Celková hmotnost: 24 500 kg
Rozměry:
- délka: 8 965 mm
- šířka: 2 500 mm
- výška: 2 917 mm
- světlá výška: 290 mm
Nádrž:
- skutečný objem: 17 000 l
- čerpadlo: 100 SLVN 4/4, DS 03 odstřed
- dopravované množství: 1 000 l/min
- materiál nádrže: sklolaminát
Motor:
- typ: T 2-928-15 E
- maxímální výkon: 156 kW při 2 000 ot/min
- vrtání x zdvih: 120 x 140 mm
- zdvihový objem: 12 667 cm3
Maximální rychlost: 60 km/h
Cisternový automobil určený k přepravě automobilového i leteckého benzínu, motorové nafty a leteckého petroleje. Druhořadě možnost použít pro skladování a přečerpávání pohonných hmot. Za vozidlo lze připojit cisternový přívěs CP-11.
Cisterna postavená na strojovém spodku T-148 PP36 VN je vybavena čerpací a měrnou jednotkou. Čerpací jednotka je poháněna od motoru vozidla a umožňuje plnění a vyprazdňování vlastní nádrže na pohonné hmoty.
Technicko-taktická data
Pohotovostní hmotnost: 10 830 kg
Celková hmotnost: 24 500 kg
Rozměry:
- délka: 8 965 mm
- šířka: 2 500 mm
- výška: 2 917 mm
- světlá výška: 290 mm
Nádrž:
- skutečný objem: 17 000 l
- čerpadlo: 100 SLVN 4/4, DS 03 odstřed
- dopravované množství: 1 000 l/min
- materiál nádrže: sklolaminát
Motor:
- typ: T 2-928-15 E
- maxímální výkon: 156 kW při 2 000 ot/min
- vrtání x zdvih: 120 x 140 mm
- zdvihový objem: 12 667 cm3
Maximální rychlost: 60 km/h