Main Menu
User Menu

Junkers Ju 86 E-1

     
Název:
Name:
Junkers Ju 86 E-1
Originální název:
Original Name:
Junkers Ju 86 E-1
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.193R-DD.MM.19RR Junkers Flugzeug- und Motorenwerke AG, Dessau /
DD.MM.193R-DD.MM.19RR Blohm & Voss, Abt. Flugzeugbau, Hamburg /
DD.MM.193R-DD.MM.19RR Allgemeine Transportanlagen-Gesellschaft mbH, Leipzig /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1938-DD.MM.19RR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
přestavba Ju 86 A a Ju 86 D / rebuilt of Ju 86 A and Ju 86 D
600 (?): (údajně 230 / reportedly 230)
- Junkers: 200 (?)
- Junkers: 300 (?)
- ATG: 100 (?)
První vzlet:
Maiden Flight:
04.11.1934 (prototyp / prototype Ju 86 V1)
16.06.1935 (prototyp / prototype Ju 86 V3)
Osádka:
Crew:
4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
5890 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
8210 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
22,50 m
Délka:
Length:
17,86 m
Výška:
Height:
4,70 m
Plocha křídla:
Wing Area:
82,00 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
BMW 132 F
- hvězdicový
- počet válců: 9
- maximální výkon: 596 kW (810 PS)
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
360 km/h v 4500 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
315 km/h v 4500 m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
7500 m
Dolet:
Range:
1350 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
hmotnost pum: 800 kg
- 3x SC 250
- 8x SC 100
- 16x SC 50


obranná výzbroj: 3x MG 15
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
Dressel, J., Griehl, M.: Die Junkers Ju 86, Podzun-Pallas-Verlag, 1996
Ledwoch, J.: Junkers 86, Militaria, 2001
Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - bombardéry pro Luftwaffe, HPM, 10/2007
Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - bombardéry pro Luftwaffe, HPM, 11/2007
Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - exportní stroje na evropském nebi, HPM, 10/2008
Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - exportní stroje, HPM, 11/2008
Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 P a R, HPM, 12/2008
https://de.wikipedia.org/wiki/Junkers_Ju_86
URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-E-1-t31514#113811Verze : 0
Junkers Ju 86 V12 (W.Nr. 0055) byl jedním z prototypů (pro verzi Ju 86 E) poháněných hvězdicovými motory BMW 132 F. Roku 1936 nosil civilní imatrikulaci D-ADAA.
Junkers Ju 86 E-1 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-E-1-t31514#412713Verze : 0
MOD
Bombardér Ju 86 E-1 (33+L38) ze stavu 8./KG 253 "General Wever", Luftwaffe, druhá polovina třicátých let. KG 253 "General Wever" byla vytvořená na letišti Gotha 1. dubna 1936.
Junkers Ju 86 E-1 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-E-1-t31514#413220Verze : 0
MOD
K výcviku používaný Ju 86 E-2 útvaru FFS(C) 16. Stroj v únoru 1942 havaroval na letišti Praha-Ruzyně. Nesl obvyklý nátěr tvořený poli RLM 70 (černozelená), RLM 71 (tmavě zelená); spodní plochy kryla RLM 65 (světle modrá).
Junkers Ju 86 E-1 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-E-1-t31514#412714Verze : 0
MOD
Ju 86 E sloužící u letecké školy FFS(C) 6, léto 1940.


Zdroj: viz výše
Junkers Ju 86 E-1 -


URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-E-1-t31514#435744Verze : 0
MOD
Ju 86 E-1 (S7+C136) používaný již jako cvičný stroj.


Zdroj: viz výše
Junkers Ju 86 E-1 -


URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-E-1-t31514#435745Verze : 0
MOD