Název: Name: | Junkers G 38 ce | |
Originální název: Original Name: | Junkers G 38 ce | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1929-DD.MM.1932 Junkers Flugzeugwerke AG, Dessau / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1929-DD.MM.1932 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 06.11.1929 | |
Osádka: Crew: | G 38 a: 5 + 13/19/30 G 38 ce: 7 + 34 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 168601) kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 24000 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 44,00 m | |
Délka: Length: | 23,202) m | |
Výška: Height: | 7,20 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 305,003) m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 4 | |
Typ: Type: | Junkers Jumo 4 o výkonu 552 kW/750 k čtyřlistá dřevěná vrtule Junkers | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 2454) km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 2085) km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 36) m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 37007) m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 3500 km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | G 38 a, s dvěma 309kW motory Junkers L 8a a dvěma 515kW L 55: 1) 14920 kg 2) 21,24 m 3) 290,00 m2 4) 190 km/h 5) 170 km/h 6) 2 m/s 7) 2500 m G 38 a D-2000/D-AZUR měl původně dva motory L 8a a dva L 55, v roce 1931 nahrazené dvěma L 88a. Současně byla zvětšena kapacita zástavbou druhého patra. Někdy v roce 1932 se pohonné jednotky sjednotily zástavbou L 88a. G 38 ce D-2500/D-APIS měl původně motory L 88a, ale krátce po zařazení do služby dostal dieselové Jumo 4, které nakonec dostal i D-AZUR. | |
Zdroje: Sources: | Chudý, Otto; Vavo, Pavel. Junkers G 38, L+K 1982/17. Schmitt, Günter. Das Junkers Flugzeugtypenbuch. Funk Verlag Bernhard Hein, Dessau 2006. ISBN 3-936124-89-2. https://hugojunkers.pytalhost.com/ju_g38_a1.htm https://www.junkers.de/flugzeuge/juxx/typ_g38.html |
URL : https://www.valka.cz/Junkers-G-38-t31513#527106Verze : 0
Aubi
MOD
Junkers G 38 (D-2500) na továrním letišti po opuštění výrobní haly.
V knize Letadla Luftwaffe 2 část od Marek Murawski je tato fotka focena z jiného úhlu
V knize Letadla Luftwaffe 2 část od Marek Murawski je tato fotka focena z jiného úhlu
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Junkers-G-38-t31513#113925Verze : 0
commons.wikimedia.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Junkers G 38 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Hugo Junkers a jeho kolegové před prvním G 38, 1929.
URL : https://www.valka.cz/Junkers-G-38-t31513#527108Verze : 0
Aubi
MOD
langkasa-norul.blogspot.cz
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Junkers G 38 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Druhý prototyp byl v roce 1939 převzat Luftwaffe (první byl sešrotován v roce 1936). V roce 1941 ho zničila v Athénách britská bomba.
URL : https://www.valka.cz/Junkers-G-38-t31513#527109Verze : 0
Aubi
MOD
Foto detailu,...v pozadí pp Dornier Merkur II (Lufthansa) kennzeichen D-1605.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Junkers G 38 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Junkers-G-38-t31513#532624Verze : 1
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.