mittlerer Ladungsträger "Springer" (Sd.Kfz.304)
Demoličné vozidlo na spôsob Goliáša a B IV. Na cieľ bol riadený rádiom až do vzdialenosti 2000 m. Využíval súčiastky z polopásového motocykla Kleine Kettenkraftrad Sd.Kfz.2. Stroj bol naložený 330 kg výbušninami. K 15.9.1943 malo byť vyrobených 16 kusov, ktoré mali slúžiť k testom u bojových jednotiek. Po racionalizácii zbrojnej výroby bolo rozhodnuté, že tento typ nahradí vo výrobe od 1.5.1945 obdobný typ demoličného vozidla Borgward B IVc. Výroba Borgwardov bola zredukovaná a pomaly nabiehala výroba Springerov. V 10/1944 bolo vyrobených 9 ks, v 11/1944 - 16 ks, v 12/1944 - 10 ks, v 1/1945 - 9 ks a v 2/1945 - 6 ks. Celkovo teda bolo vyrobených 50 kusov. Neexistujú spoľahlivé záznamy o tom, či bol zaradený do niektorej jednotky a bol bojovo použitý. Je však možné, že bolo niekoľko kusov dodaných do Panzer Abteilung (Fkl) 301, 302, či 303.
Hmotnosť: 2 400 kg
Dĺžka: 3150 mm
Šírka: 1430 mm
Výška: 1450 mm
Hmotnosť nálože: 330 kg
Motor: 4-valec Opel 1,5 litra (38 k)
Prevodové stupne: 2
Max.rýchlosť na ceste: 42 km/hod
Zásoba paliva: 65 litrov
Max.dojazd na ceste: 200 km
Pancierovanie: 5-10 mm
Posádka: 1 muž
Diaľkové komunikačné zariadenie: KE 6 a zosilňovač UKE 6
Demoličné vozidlo na spôsob Goliáša a B IV. Na cieľ bol riadený rádiom až do vzdialenosti 2000 m. Využíval súčiastky z polopásového motocykla Kleine Kettenkraftrad Sd.Kfz.2. Stroj bol naložený 330 kg výbušninami. K 15.9.1943 malo byť vyrobených 16 kusov, ktoré mali slúžiť k testom u bojových jednotiek. Po racionalizácii zbrojnej výroby bolo rozhodnuté, že tento typ nahradí vo výrobe od 1.5.1945 obdobný typ demoličného vozidla Borgward B IVc. Výroba Borgwardov bola zredukovaná a pomaly nabiehala výroba Springerov. V 10/1944 bolo vyrobených 9 ks, v 11/1944 - 16 ks, v 12/1944 - 10 ks, v 1/1945 - 9 ks a v 2/1945 - 6 ks. Celkovo teda bolo vyrobených 50 kusov. Neexistujú spoľahlivé záznamy o tom, či bol zaradený do niektorej jednotky a bol bojovo použitý. Je však možné, že bolo niekoľko kusov dodaných do Panzer Abteilung (Fkl) 301, 302, či 303.
Hmotnosť: 2 400 kg
Dĺžka: 3150 mm
Šírka: 1430 mm
Výška: 1450 mm
Hmotnosť nálože: 330 kg
Motor: 4-valec Opel 1,5 litra (38 k)
Prevodové stupne: 2
Max.rýchlosť na ceste: 42 km/hod
Zásoba paliva: 65 litrov
Max.dojazd na ceste: 200 km
Pancierovanie: 5-10 mm
Posádka: 1 muž
Diaľkové komunikačné zariadenie: KE 6 a zosilňovač UKE 6