Micubiši Ki 1-II

Mitsubishi Ki-1-II / キ1 九三式重爆击机
     
Název:
Name:
Micubiši Ki 1-II / typ 93-2 Mitsubishi Ki-1-II / Type 93-2
Originální název:
Original Name:
キ1九三式重爆击机
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1935-DD.MM.1936 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1935-DD.MM.1936
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
48
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4840 kg 10670 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
8050 kg 17747 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
26,500 m 86ft 11,25in
Délka:
Length:
14,800 m 48ft 6,5in
Výška:
Height:
4.920 m 16ft 1,68in
Plocha křídla:
Wing Area:
90,74 m2 976.72 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
88,72 kg/m2 18.17 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Mitsubishi Ha-2-3 o výkonu 723 kW (970 k)
Vrtule: dřevěné dvoulisté
Mitsubishi Ha-2-3 power 957 hp at take-off
Two-blade wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
230 km/h v ? m 142.9 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
195 km/h v 1500 m 121.2 mph in 4921 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
14,0 min do 3000 m 14,0 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8500 m 27887 ft
Dolet:
Range:
1100 km 683.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
3x pohyblivý kulomet Type 89 ráže 7,7 mm
Pumy: 1 000-1 500 kg
3x 0.303 in machine guns
Bomb-load: 3,307 lb maximum
Uživatelské státy:
User States:
Japonsko (armádní letectvo) Japan (Imperial Japanese Army Air Service)
Poznámka:
Note:
Armádní bombardér typ 93-2 Modified version of Junkers K-37 bomber
Army Type 93-2 Heavy Bomber
Zdroje:
Sources:
Japanese Aircraft 1910-1941 by Robert C. Robert C. Mikesh a Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, Annapolis, rok 1990, ISBN: 1557505632
Václav Němeček, Vojenská letadla 2 díl, Naše Vojsko, Praha 1987; ISBN 80-206-0117-1
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ki1.html
http://www.cofe.ru/avia/M/M-144.htm
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ki-1-II-t30479#110447 Verze : 0
Mitsubishi Ki-1-II
キ1九三式重爆击机


Vývoj:
Těžký bombardér Mitsubishi Ki-1-I nebyl u létajícího personálu oblíben a tak se konstruktéři snažili vylepšit jeho letové vlastnosti. 71 vyrobený letoun byl upraven do podoby nové verze označené Ki-1-II, nebo také "armádní těžký bombardér Type 92 - 2". Verze se odlišovaly typem motoru, nyní byly použité japonské motory Ha-2-III umístěné níže, čímž podařilo mírně zlepšit aerodynamiku, na náběžných hranách křídla byl použit hladký duralový plech (dříve vlnitý), hřbet byl prodloužen až ke hřbetnímu střelišti a před pumovnici byly instalovány aerodynamické kryty. Hlavním rozpoznávacím znakem byl kapotovaný podvozek. Výkon tak byl mírně lepší, ale obliba zůstala malá.
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ki-1-II-t30479#110449 Verze : 1
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ki1.html

Micubiši Ki 1-II -


Micubiši Ki 1-II -


Micubiši Ki 1-II -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ki-1-II-t30479#576736 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více