Název: Name: | Pz.Kpfw. II Ausf. a/1 | |
Originální název: Original Name: | Pz.Kpfw. II Ausf. a/1 | |
Kategorie: Category: | lehký tank | |
Výrobce: Producer: | DD.04.1936-DD.09.1936 Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg AG, Norimberk / | |
Období výroby: Production Period: | DD.04.1936-DD.09.1936 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 25 (Fgst.Nr. 20001-20025) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 7600 kg | |
Délka s kanónem dopředu: Length with Gun Forward: | 4380 mm | |
Délka korby: Hull Length: | 4380 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2140 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 1945 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 300 mm | |
Šířka pásu: Track Width: | 300 mm | |
Měrný tlak: Ground Pressure: | 0,053 MPa | |
Pancéřování: Armour: | Korba: čelo - 13 mm boky - 13 mm zadok - 13 mm strop - 8 mm dno - 5 mm Veža: čelo - 13 mm štít kanóna - 15 mm boky - 13 mm zadok - 13 mm strop - 8 mm | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Maybach HL 57 TRM (vodou chladený zážihový 6-valec objemu 5,7 litra) | |
Výkon: Power: | 95,6 kW při 2600 ot/min | |
Převodové ústrojí: Transmission: | ZF SSG 45 (6+R) | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 40 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 12-15 km/h | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 190 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | 126 km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 30 ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | 1,8 m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,42 m | |
Brodivost: Fording Depth: | 0,92 m | |
Výzbroj: Armament: | ||
Hlavní: Main: | 2 cm KwK 30 L/50 (180 nábojov) | |
Vedlejší: Secondary: | guľomet MG 34 ráže 7,92 mm (1425 nábojov) | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Pásy: Kgs 67/280/90 (108 článkov v jednom páse) | |
Zdroje: Sources: | Thomas L. Jentz, Hilary Louise Doyle - Panzerkampfwagen II Ausf.a/1, a/2, a/3, b, c, A, B and C development and production from 1934 to 1940, Panzer Tracts No.2-1, rok vydania 2008, ISBN: 0-9815382-2-3 |
URL : https://www.valka.cz/Pz-Kpfw-II-Ausf-a-1-t30456#465532Verze : 0
brano
MOD
Barjatinskij, M.: Tanki vermachta, Askoľd, 1993, ISBN 5-86579-002-1 (Барятинский, М.: Танки вермахта, Аскольд 1993)
Období | - |
Typ stroje | Pz.Kpfw. II Ausf. a/1 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pz.Kpfw.II Ausf.a/1
URL : https://www.valka.cz/Pz-Kpfw-II-Ausf-a-1-t30456#621758Verze : 0
Panzer
MOD
Prvou podsériou 1.Serie/La.S.100 bola verzia Pz.Kpfw.II Ausf.a/1 (Fgst.Nr. 20001-20025).
Charakteristickou črtou verzií Pz.Kpfw.II Ausf.a/1-a/3 bola montáž ventilátora chladiča na zadnej hornej časti korby. Pojazdové kolesá a oporné kladky boli užšie a mali väčší priemer. Nasledujúca verzia Pz.Kpfw.II Ausf.b mala širšie pojazdové kolesá a oporné kladky menšieho priemeru. Hnacie koleso malo tiež špecifický tvar, blízko stredu sa nachádzali štyri skrutky. Pásy boli typového označenia Kgs 67/280/90.
Prvých desať tankov (Fgst.Nr. 20001-20010) malo napínacie koleso z hliníkovej zliatiny plného tvaru, ktoré malo po obvode gumenú bandáž. Nahradené bolo oceľovým napínacím kolesom paprskovitého tvaru. Tanky boli vybavené rádiostanicou Fu 5 + prijímač na veľmi krátke vlny alebo Fu 2 + prijímač na veľmi krátke vlny. Tanky mali dvojmetrovú anténu.
*zdroj:
Thomas L. Jentz, Hilary Louise Doyle - Panzerkampfwagen II Ausf.a/1, a/2, a/3, b, c, A, B and C development and production from 1934 to 1940, Panzer Tracts No.2-1, rok vydania 2008, ISBN: 0-9815382-2-3
Charakteristickou črtou verzií Pz.Kpfw.II Ausf.a/1-a/3 bola montáž ventilátora chladiča na zadnej hornej časti korby. Pojazdové kolesá a oporné kladky boli užšie a mali väčší priemer. Nasledujúca verzia Pz.Kpfw.II Ausf.b mala širšie pojazdové kolesá a oporné kladky menšieho priemeru. Hnacie koleso malo tiež špecifický tvar, blízko stredu sa nachádzali štyri skrutky. Pásy boli typového označenia Kgs 67/280/90.
Prvých desať tankov (Fgst.Nr. 20001-20010) malo napínacie koleso z hliníkovej zliatiny plného tvaru, ktoré malo po obvode gumenú bandáž. Nahradené bolo oceľovým napínacím kolesom paprskovitého tvaru. Tanky boli vybavené rádiostanicou Fu 5 + prijímač na veľmi krátke vlny alebo Fu 2 + prijímač na veľmi krátke vlny. Tanky mali dvojmetrovú anténu.
*zdroj:
Thomas L. Jentz, Hilary Louise Doyle - Panzerkampfwagen II Ausf.a/1, a/2, a/3, b, c, A, B and C development and production from 1934 to 1940, Panzer Tracts No.2-1, rok vydania 2008, ISBN: 0-9815382-2-3
Walter J. Spielberger, Hilary L. Doyle - Die Panzerkampfwagen I und II und ihre abarten: Einschließlich der Panzerentwicklungen der Reichswehr, Motorbuch Verlag Stuttgart, rok vydania 1974, ISBN: 3879433356, 9783879433353
URL : https://www.valka.cz/Pz-Kpfw-II-Ausf-a-1-t30456#110346Verze : 4
brano
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.