Název: Name: | Breguet Bre.470T Fulgur | Breguet Bre.470T Fulgur |
Originální název: Original Name: | Breguet Bre.470T Fulgur | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | passenger aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1936-DD.MM.1936 Société anonyme des ateliers d´aviation Louis Breguet, Vélizy-Villacoublay | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.MM.1936 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 05.01.1936 | |
Osádka: Crew: | 3 + 12 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4840 kg | 10670 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 8200 kg | 18078 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 8600 kg | 18960 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 20,50 m | 67ft 3,09in |
Délka: Length: | 15,32 m | 50ft 3,14in |
Výška: Height: | 5,93 m | 19ft 5,46in |
Plocha křídla: Wing Area: | 56,25 m2 | 605.47 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Gnome-Rhône 14Kirs/Kjrs Mistral Major vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 625 kW (850 k) při 2 400 ot/min, bojový výkon 691 kW (940 k) v h= 2 600 m a nominální výkon 566 kW (770 k) nebo později Gnome-Rhône 14N 0/1 o výkonu 691 kW | Gnome-Rhône 14Kirs/Kjrs Mistral Major ourteen-cylinder air-cooled two-row radial engine rated at 838 hp at 2,400 rpm for take-off, combat power 927 hp at 8,530 ft and nominal power output 760 hp at optimum level or later Gnome-Rhône 14N 0/1, power 927 hp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 385 km/h v 1600 m | 239.2 mph in 5249 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 340 km/h v ? m | 211.3 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 10,5 min do 3000 m | 10,5 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6000 m | 19685 ft |
Dolet: Range: | 2000 km | 1242.7 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Kovový dvoumotorový dopravní dolnoplošník. Zalétání 15.3.1936, postaven v jediném exempláři pro společnost Istres-Damas-Istres a nasazen krátce na lince Paříž - Saigon. Prodán do Španělska kde létal stroj kamuflovaný ale s civilní registrací EC-AHC u společnosti LAPE. | - |
Zdroje: Sources: | Cortet, Pierre. Il aurait pu être un DC-3 à francaise: Le Breguet 470 T12 "Fulgur", Avions No.95. www.aviafrance.com |