Název: Name: | Micubiši A7M1 11 | |
Originální název: Original Name: | 十七試艦上戦闘機/試製烈風 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1944-DD.05.1944 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya / | |
Období výroby: Production Period: | 06.07.1942-DD.05.1944 zadání zakázky - dokončení prototypu | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 06.05.1944 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3110 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4410 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 14,000 m | |
Délka: Length: | 10,995 m | |
Výška: Height: | 4,280 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 30,86 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 142,90 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | Nakajima NK9K Homare 22 (Ha-45-22) vzduchem chlazený dvouhvězdicový osmnáctiválec o vzletovém výkonu 1471 kW (2000 k) a výkonu 1155 kW (1570 k) v 6850 m Vrtule čtyřlistá s konstantní rychlostí otáček o průměru 3600 mm | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 910 l + 2x 350 l v přídavných nádržích | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 574 km/h v 6190 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 9,54 min do 6000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | 920 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1570 km | |
Výzbroj: Armament: | 2x kulomet Type 3 ráže 13,2 mm se 400 náboji na hlaveň 2x kanón Type 99 model 2 ráže 20 mm s 200 náboji na hlaveň (vše v křídlech) Pumový náklad: 2x 250 kg | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Palubní stíhací letoun Podrobně popsáno: https://www.valka.cz/10674-Mitsubishi-A7M-Reppu-Sam | |
Zdroje: Sources: | Rene J. Francillion PhD, Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, rok 1987, ISBN-13: 978-0870213137 William Green, Famous fighters of the Second World War, DoubleDay, druhé vydání, rok 1975, ISBN-13: 978-0385123952 Tadeusz Januszewski, Krzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarki 1912-1945, tom1., Wydawnictwo Lampart, Warszawa, rok 2000, ISBN: 83-86776-56-0 Václav Němeček, Vojenská letadla 3 díl, druhé doplněné vydání, Naše Vojsko, Praha 1992, ISBN 80-206-0117-1 L+K 7/1971, Letadla 39-45 AJ Press číslo 7 http://base13.glasnet.ru/aoj/mi/a7m.htm www.aviastar.org http://www.combinedfleet.com/ijna/a7m.htm archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-A7M1-11-Reppu-Sam-t29431#104705Verze : 0
Vláďa
MOD
Mitsubishi A7M1 11
Historie :
Na základě specifikací 17-Shi z července 1942 začal vznikat následovník slavného Zera. Přednost ve výrobě měly typy A6M a J2M a tak první prototyp vzlétl až 6.května 1944, letoun všechny piloty překvapil vysokou obratností, která byla na úrovni Zera. Jediné co na novém stroji vadilo, to byly malé výkony ve větších výškách. Motor Nakajima Homare 22 dával ve výšce 6 000 m pouze 1 300 koní a konstruktéři počítali s výkonem 1 700 koní. Proto bylo rozhodnuto o stavbě prototypů A7M2 s motory Mitsubishi MK9A.
Historie :
Na základě specifikací 17-Shi z července 1942 začal vznikat následovník slavného Zera. Přednost ve výrobě měly typy A6M a J2M a tak první prototyp vzlétl až 6.května 1944, letoun všechny piloty překvapil vysokou obratností, která byla na úrovni Zera. Jediné co na novém stroji vadilo, to byly malé výkony ve větších výškách. Motor Nakajima Homare 22 dával ve výšce 6 000 m pouze 1 300 koní a konstruktéři počítali s výkonem 1 700 koní. Proto bylo rozhodnuto o stavbě prototypů A7M2 s motory Mitsubishi MK9A.
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-A7M1-11-Reppu-Sam-t29431#104711Verze : 0
Vláďa
MOD
Takto měl Reppu vypadat v představě malíře
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-A7M1-11-Reppu-Sam-t29431#111424Verze : 0
Vláďa
MOD
Trojpohledový náčrtek
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-A7M1-11-Reppu-Sam-t29431#104713Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.